God Morgon 23 april
Godmorgon alla glada kattälskare. Här i Oslo skiner solen och det ser ut att bli en fin dag. Lilla Model har varit fullibus hela morgonen som vanligt och vi har startat nedräkningen till att vi ska få hämta Anton-fjanton. Bara sju dagar kvar!
Nu ska jag iväg till jobbet och jag måste säga att jag bävar lite inför det. Idag startar nämligen en ny designer kampanj och alla är som galna. Det ligger folk och sover utanför entren för att komma in först. Helt knäppt ar det och det kommer vara så mycket folk ock massor att göra. Men då gar tiden lite snabbare iallafall 
Hoppas ni alla får en fin dag med mycket sol och kattgos. Nu bär det av mot tunnelbanan.
Ha det!
Godmorgon - här sitter katterna i ett fönster och gnisslar tänder åt en sädesärla - det ser så roligt ut där de sitter hoptryckta tillsammans. Tyvärr hittade jag inte kameran…
Solen skiner - det blir en bra dag därute! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godmorgon!
Här är det fortfarande soligt och i dag äntligen lite värme i luften
.
I dag skall bilen in på service, det är nästan värre än att gå till tandläkaren……
På övervåningen pågår tillverkning av sommarkattungar för fullt
Ha en bra dag!
God morgon!
Jag har brådis till bussen… kanske skriver mer senare!
Ha en fin dag!
# 0 Här har du! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Sitter och laddar inför ett träningspass, känner mig lite sliten, men det ska nog gå ändå! Igår tog vi en massa bilder på våra tvåveckors-bebisar och de är sååå söta att man bara smälter! 
Tru önskar alla en fortsatt bra dag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Passar på att läsa och skriva lite medan servrarna jag testar emot ligger nere *ler* och kan berätta att solen skiner i Östersund. Jag tog moppen in till jobbet med äldsta dotter som spätta därbak, jisses så kul det var. Det hade jag glömt! :D Hojar ju annars … Behöver komma hem lite snabbt när jag slutar för då har nog Natali redan kommit.
Längtar och väntar till imorgon då huset blir fullt av vänner och katter, rena släktkalaset då Rexjens och mina katter är släktingar.
#0: Designerkampanj ….? Vad jobbar du med …?
#3 & 4: Härliga bilder!!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God dag.Svalt ute,men sol.Inte mycket ork i dag.
#0 H&M?
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Solen skiner och jag hade turen att få en avbokning av ett möte jag hade idag så jag kunde slå en signal till frissan och chansa på att även hon hade en avbokning vilket hon hade, så nu är jag nyfriserad äntligen!!!! Härligt.
Ha en fin dag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#5 Imorgon kommer vi och invaderar! Ska bli så kul! Ikväll måste vi packa!

#5 Jag jobbar på H&M i oslo och jag kan säga att det var helt galet! Jag har aldrig sett vuxna kvinnor slåss och rivas så. Det var värkligen catfight. Jag var lite orolig att kläderna skulle gå sönder. Allt var slut på 10 min.
Skönt att vara hemma hos killen och katten efter en lång och bråkig dag.
#0 Tack för fin bild på fjantis!

God eftermiddag!
Idag har varit en lång dag på universitetet men tack och lov är det den sista. Nu har jag fram till sommaren bara korta lektioner á 2-3 timmar och det känns då skönt!
Ikväll ska jag bara njuta av att jag kan ta helg redan idag :)
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus