Godmorgon 22 april
Det har varit två hektiska dagar på jobbet och idag blir det lugnare, skönt
. Har en hel del planering att göra och schemat inför hösten måste skrivas igen, på det "besvärliga" sättet…
Bäst att ta tag i det.
Här på skrivbordet ligger Maxen och kråmar sig, en fotoapparat som står i närheten sätts på och av, av Maxens rörelser, och Maxen ser förvånad ut 
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Idag är det mulet! Jag tänkte att jag skulle börja med att fotografera kattungarna och skicka iväg lite nya kort till de väntande, längtande nya familjerna 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
I dag skall jag i väg till Västerås för att bland annat hämta hem en ny(begagnad) köksinredning, skall bli spännande att se om det passar….
På övervåningen har det börjat hända saker…. det blir kanske Cello bebisar i sommar
Ha en bra dag!

God lunch!
på väg till jobbet såg jag två ringduvor som var i full gång att fixa ett bo till årets ungar. Jag fick stanna och kika på dem. De pysslade, provlåg, flög iväg och hämtade mer bometerial. Stoppade in en gren, provlåg, ändrade lite till. Ja mkt intressant var det
Scillan täcker nu stora delar av gräsmattorna här och man märker att det är vår i luften! Vi ska få sommarvärme till helgen, tur att vi har planerarat att åka till Östersund och sitta i en ishall, man måste ju vara knäpp

God middag
#2 Du ser, trägen vinner!Cello lyckades övertala henne!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God eftermiddag!
Har varit i skola hela dagen lång och imorgon blir det samma sak om inte lite senare till och med. Skönt att det är så denna vecka och inte nästa, för då är ju Saga här :) Nu sitter jag och dricker kaffe och kikar runt här ute :)
#2 Vad kul att höra att det händer något på dambesöket. :)
Ha en fortsatt trevlig dag!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Hej hopp!! Här har varit full fart med jobb och jag börjar gruva mig inför helgen lite då jag lovat sitta i försekreteriatet från 7.00 båda dagarna. Jag är absolut ingen morgonmänniska, men, men, det ordnar sig nog.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Godkväll! Här har det varit bråda dagar med slutfifflandet inför utställningen i Östersund! Gäller att försöka komma ihåg allt .. om det strular i incheckningen, skyll på mig för jag är ansvarig! ;)
#3: Ja visst är ni knäppa som väljer en ishall framför försommarväder - jag tycker ni kan stanna i Kattsala jag, då blir det kanske lite mer vinster åt alla andra … *hehe*
Imorgon kommer Natali med son och katt och sover över till måndag, på fredagkväll kommer Rexjen med sambo och katter och stannar till söndag. Snacka om att det blir storfamilj här hemma! *haha* Ni får ta det som det är, det är nog kaosartat och rörigt men ni är VARMT VÄLKOMNA!!!! Ska bli enormt roligt att få rå om er!
Ska bli skoj att jobba i helgen även om det blir jobbigt men framför allt ser jag fram emot att träffa en hel hög med massa kattgalna människor!
Ha en trevlig kväll allihop!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#7 Inte lätt att vara omtyckt. Kläm ihop er ni bara medan jag har rymligt och bra på mina 144kvm + gammelstugan (ensam hemma i helgen som det ser ut)
.
Vi ses i alla fall i helgen. Jag kommer väl "växa fast" i försekreteriatet förutom alla katter jag skall ställa..
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.