God 2006-11-14!!
Ha,ha..nu är jag väl först för en gångs skull…har inte somnat ännu - nattuggla!!
Men för mig är det snart god natt…för andra snart god morgon!!
GOTT DYGN….
på er!!
Annika
God morgon! Jag har sovit och precis vaknat. Kul att se att någon varit före. Tittat ut. Vicket mörker - det är mörkt ute. Kaffebryggaren puttrar - ett härligt ljud. Ha en bra dag allihopa. Gäller dig också, cornish, när du vaknar
LeffeD
Tänk om man kunde göra som dig cornish. Ligga kvar och sova, även om jag, till skillnad från dig, sovit hela natten. Nej måste upp för att jobba men först måste hunden ut.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

En annan är långledig och skickar bara iväg ungarna till skolan, sen låser man dörren och kryper under täcket en stund, SNARK!
God morgon! Här uppe i lappland verkar snöandet aldirg ge med sig. I morse hade det kommit ytterligare fem cm, och utanför kontorsfönstret så fortsätter det bara. Sammanlagt har vi nog fått mer än vi fick på hela vinter i fjol.
Morsning!
Hej igen!
Nej GittanL-förstår att du inte menar något illa,och jag tycker synd om dig som tvingas upp tidigt om du är morgontrött- men tror inte du skulle vilja vara som mig…
Är långtidssjuk/deltidssjukpension även om det inte heter så nuförtiden..Därav vänder jag på dygnet lite och sover alldeles för länge-är ändå aldrig pigg när jag vaknar tyvärr.(hjälper inte om jag lägger mig tidigt heller)
Hunden är med mig i min dygnsrytm..vi går ibland sista rundan mitt i natten,men nu ska vi ut på långpromenad.. i går fick hon spåra i skogen iallafall..bra för samvetet.Tur att jag har henne som tvingar ut mig så jag inte bara ligger och gosar med rexmonstren..
Ha en bra dag-trots detta tråkväder(ni som bor i Sthlm samt andra gråa ställen- ni andra var glad för att snön lyser upp i mörkret
, hoppas det blir lite snö här snart också..men då måste det vara några minus också för i stan blir det bara smutsgegga annars!INTE kul med cockerspaniel..även om vi går mest i skogen.)
God kväll!
Jag är i "packartagen" då jag ska på en kortare resa till Halland i morgon. Ska oxå försöka hinna med att gratulera lillebror som fyller 27 år idag!
God kväll!
Har precis sett "mitt" lag Färjestad få stryk i hockeyn. Ska snart krypa ned i sängen för några timmars sömn. Kul att det börja bli lite fart på sidan.