Morron 20 april
Godmorgon
Jag väntar besök från personligt ombud. Jag hoppas kunna få lite hjälp inför läkarbesök och besök med AF/FK och Sociala. Har lite jobbigt att få fram hur jag verkligen ha det, och be om hjälp är inte min starka sida, även om jag ber om hjälp så kommer inte allt fram.
Jag ska börja packa inför helgen utställning. Saga skall också med, då hon skall byta hem.
Det börjar sätta sig lite med separationen så har lite mera ork nu.
Vi har strålade sol och jag fixade lite på balkongen så nu kan katterna sitta ute och mysa, även om solen inte är riktigt varm, men mitt på dagen är det skönt där.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God förmiddag!
Jag har bråkat med keramik under morgonen och efter mycket möda lyckats få till några raser jag aldrig gjort förr… *pust och stön* Det svåra är att verkligen få till det när man inte är van vid typen. Hur var det de skulle se ut nu igen?
Snart ska jag träffa min mor och fika med henne.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God förmiddag!
Idag är det strålande sol! och jag ska sitta inne och skriva uppsats hela dagen…Är fortfarande hos föräldrarna på besök men åker ner till Linköping tidigt på lördag morgon, missar precis Östersundsutställningen tyvärr.
Ha en bra dag!

God lunch!
Sitter med diverse teori och längtar till helgen, ursch vad jag hatar måndagar.
Tur att man har Östersundsutställningen och möten med galna norrlandsmaffian att se fram emot!
God mittpådagen.
Var i Norrköping i ett ärende i går,och 44 mil känns i kroppen.Måste göra lite nytta,inte bara fylla på matskålar och tömma pottlådor.Ett berg av tvätt väntar otåligt på tvättmaskinerna och det är absolut dags att sätta fart med rosetter igen(Jag gör prisrosetter till utställningar ibland)Svårt att komma igång bara,jag är så förfärligt trött jämt.
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God middag
jobbar som vanligt! var på styrelsemöte igår med SNRF, det var trevlig som vanligt :) Hade jag fått bestämma skulle det vara varje vecka, jag trivs med lika sinnade 
Nu laddar jag för Lördagen då jag skall få ta en trevlig tur till uppsala igen :)

God middag!
Har i dag anlitat hantverkare för att få ett badrum! Det har tagit tid och kraft att besätmma mig, det är hutlöst dyrt att bygga badrum och hos mig finns inget varken rummet eller avloppet och knappt vattnet!!! Men nu har jag bestämt mig!!! Är det inte så att pengar det är en värdlig sak
Vi har ännu en strålande dag med iskalla vindar!
I parningsrummet inget nytt! Cello har fått komma ner till oss här nere ett tag, kanske lite avstånd och ensamhet, kan få damen där uppe att börja fundera på bebisar
Ha en fortsatt bra dag!

God middag!
I dag har min kära fästman Tomas gjort sin framläggning av sitt examensarbete och har nu en masterexamen i matematik, jag fattade inte mycket av arbetet men man kan jag alltid försöka förstå!
Saga kommer hit på lördag och jag ska fixa lite till här hemma, ska ner lite onödig prydnadsaker som ändå bara samlar massa dumt damm och så ska det sista sakerna inhandlas :) är så spännande och jag ser fraemot att få ge henne ett mysigt och gosig hem!
Ha en fin dag alla!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

#8 Lycka till!
Själv sitter jag och förbereder inför imorgon. Har några timmars jobb kvar att göra men tog en paus och tittade in här.
Ha en trevlig kväll!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.