God söndagsmorgon! 19 April!
Nu har jag försökt lägga ut en godmorgontråd bra länge och den har bara försvunnit av någon alledning kallad Error! Jaja… Nu tänker jag bara skriva GOD MORGON, VÄNNER! rätt och slätt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon, eller i alla fall morgon. Vi kom hem från Funäsdalen sent igår och spenderade HELA går dagen i bilen, så jag är så SEG i dag. Men ska i alla fall ta mig ut i trädgården för att få undan lite av förra årets löv.

god morgon!
Det orkades inte med någon ommöblering igår efter shoppingrundan så idag ska mitt vardagsrum möbleras om :) äntligen! Sen ska jag bara sitta och njuta av mitt fina vardagsrum.
Ha en trevlig söndag!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
God förmmiddag. Satt uppe i natt och gjorde om FSKs hemsida. Trött i ögonen idag, men ser ändå en blå himmel.
Sköt om er

God morgon!
Ännu en stårlande dag, med sol från klarblå himmel, men… Iskalla vindar, trots att vindarna är sydliga i dag. De små söta plantor jag satte in i mitt växthus i går är alla döda
, frosten tog dem. Jag som har frostvakt i växthuset men det räckte inte.
I gästrummet, där Cello försöker få en besökande hona "in mood for love", händer det inte mycket….
Ha en bra dag!
Godmorgon eller vad det heter så här dags på dagen. Har varit ute en promenad, det är både varmt och kallt ute. Ska ta med Charlie ut en stund i solen - har lovat… 
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet