Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 391 ggr
MyTwiggs
0

God morgo 18 april

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då var det lördag!

Idag ska Jag, Hanna, Jimmy, Rickard och min far slå våra kloka huvuden ihop och ta ett krafttag med kattgården! Det ska bli spännande!

Slänger in en bild på mina senaste skulpturer också… Inte CRX, men tro mig.. CRX finns det mycket av också Flört

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

God morgon. Vad snygga skulpturer du gör

Sköt om er

Clee
0

Godmorrn! Vackra är de, kissarna, och de ser ut att ha så härlig struktur.

Jag ska kila iväg till Sydkattens utställning strax och agera hejarklack åt en hög katter! Ska bli såå roligt, var jättelänge sedan jag var på utställning och jag har haft verklig abstinens.

aggeelin
0

godmorgon - solen skiner och det känns skönt även om jag måste jobba. Den här veckan på terminen räcker aldrig till - jag måste använda helgen för att förbereda nästa vecka.

#0 Jättefina skulpturer Skrattande

Ha den bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AutumnWicca
0

godmorgon!

Idad ska Tomas (fästmannen min) och jag åka och handla kattrelaterade prylar :) vi ska även gör den ommöbleringen vi planderat så vi har den klar när den lilla skönheten kommer hit om en vecka!

#0 Jag gillar dina skulpturer skarpt! Har kikat på dem på din hemsida med Skrattande

ha en skön dag!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

lockar
0

Godmorgon. Solen skiner. Ska snart åka iväg och köpa kattmat. Sedan ska jag gå en långprommenad med hunden. Sedan måste man även göra det som är "roligt", med andra ord städa.Skrattande

#0 Verkligen snygga skulpturer. Önskar att man själv var så duktig.

Ha en bra dag

AnneAlva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Idag är det födelsedagskalas på agendan. Vi ska ut i "skogen" till sambons systerdotter som fyller tonåring idag, det är en viktig födelsedag, jag kommer själv ihåg hur det var. Glad Isis har varit helt hysterisk inatt, jag har knappt fått sova en blund och någonstans mitt i natten tappade jag behärskningen helt och väckte sambon för jag visste inte vad jag skulle göra. Skäms Sömn är rätt vitalt för mig för att fungera dagen efter…

#0 Dina skulpturer är så himla fina, jag och "mini-Kyra" trivs bra ihop här hemma! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Avots
0

God morgon!

Strålande sol och iskalla vindar!

I dag blir det nog mest en inne dag, kanske eftermiddagen ska tillbringas i lä av min lada där  jag har lite odlingar pågång.

Ha en härlig lördag!

RacerDonnans
0

God natt!
Skall sova en stund för att orka med morgondagen.
Har träffat en hög med trevliga Cornish personer idag. Stacie tog sitt cert också, vilket är skönt.
Hoppas på en lika trevlig dag imorgon.
God natt!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.