Östersund 26-27 april
Tänkte höra om någon här anmält sig dit el bara ska dit o kika? Jag har anmält en hel drös med katter dit och hoppas få komma med!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Tja som du vet så hoppas jag att Alma är på dejting innan de datumen… kanske ev att du får plocka upp henne hem 

Vi kommer också med en hel drös! Ninni, Norton, Soa (lillfisen), Gråis och Moi.

Jag kanske kommer. Inte med någon rex, men i så fall en huskatt. Men även om inte kissen kommer med så hoppas jag kunna komma själv.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Ser att jag skrivit fel datum… 25-26 ska det ju va ;)
Hoppas det finns några som är sugna på att hjälpa mig där då jag tänkt ställa hela b-kullen (5st) + Absint, BabyBelle och Chino
Tur det finns assistenter på plats!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#4 Nog tror jag att det ordnar sig!!

#4 Säger som #5, det ordnar sig

Jag kommer! Skall bli kul att se dig och alla dina raringar samt er andra med era goa kissar också såklart.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Behöver inte oroa mig för hur jag ska lyckas få fram alla katter då ingen av dem lyckades komma med :( Hoppas ni får trevligt ni som lyckades komma med iaf
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jag har anmält en viss Tjorv till båda dagarna. Får se om han kommer med.
#8 Har du redan fått besked?
#9 Jo jag fick reda på det för snart en vecka sen och en annan som jag känner fick jag sms från idag att dem inte kommit med, hon mailade o frågade när jag fått veta.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#8 Så trist!!! Och jag som hade hoppats få hysa in er alla hos mig och verkligen rå om er denna gång!!!! Vad ledsen jag blir att höra detta. Jag hade verkligen sett fram emot det.
Kram!!

#8 Så trist!!! Och jag som hade hoppats få hysa in er alla hos mig och verkligen rå om er denna gång!!!! Vad ledsen jag blir att höra detta. Jag hade verkligen sett fram emot det.
Kram!!

#10 Jättetråkigt att du inte kom med!
Hade också sett fram emot det.

Jag har varit på Östersundsutställningen flera år i rad nu så känns lite tråkigt att jag inte kommer kunna vara med detta år:(
Hade varit kul att åka, men min mamma som bor där uppe lär vara i mellansverige då… Typiskt. Annars hade jag åkt dit på momangen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#15 Ja, hon bor ju inte långt ifrån.
Men umeå då??? Du vet ju att du rymms här. 
Hur många av er kommer till utställningen …?! Iofs borde jag ha koll då jag fixat delar av katalogen men ärligt talat gör jag inte det.
Här är det Phoebe (klass 3) och Ciqan (klass 9) båda dagarna samt även Winnie (klass 9) lördag som kommer. :D
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Jeij! Vi kommer med Gråis (klass 3), Norton, Ninni (klass 5) och Skrutt (klass 12) på lördagen. På söndagen samma men inte Norton.
Jag ser mkt fram emot att träffa alla likasinnade norrlandsgalningar!

Jag kommer med Heman grupp5 klass5, Stacie grupp1 klass3, candy senior, Evita avel.
Ser fram emot det.

Jag kommer med Chevy. Huskatt långhår och veteran.
Det fattas lite krull i hans päls, och den är lite för lång….