God Morgon 17/4
Klockan är 05.10 när jag vaknar idag. Eller snarare blir väckt av en liten monster katt. Hon purrar så högt att det är omöjligt att sova! Men den lilla irritation jsg föst kände försvinner snabbt, för vem kan vara sur när man får ett försynt litet mjauande och en slick på näsan.
Min lilla tjej är för övrigt helt underbar och väldigt gosig och verkar trivas i Norge. Tack twiggie för en helt underbar katt med fint (Och busigt) humör. 
God morgon.
#0 Visst försvinner ilskan att bli väckt omgående framför allt när man blir väckt av en katt. Själv blev jag väckt av klockradion. Sista arbetsdagen denna vecka
Sköt om er
God morgon!
Vi blev väckta här med. Efter besöket hos Eine igår har Tristan verkligen kommit på att han är en fertil hankatt och vad hans uppgift i världen är. Han letar desperat och ropar efter tjejer här hemma. Längtar tills Robban och Tigger (Tristans bästa hundkompis) kommer hem ikväll, med Tigger hemma är Tristan mycket lugnare.
Men vi får tänka positivt, han kommer säkert vara grymt sugen när det blir dejtingdags. 
Till helgen fyller Tristan 1 år btw, stora killen nu.
Hoppas alla får en fin fredag och en mysig helg!
Vaknade av nackspärr för att jag hade Idril bakom huvudet så jag har sovit konstigt, men inte kan man vara sur, så fort man vänder sig om så tittar hon på mig med dom där vackra ögonen och ett litet purr med morgonpuss och allt är förlåtet.
*Även om jag fortfarande har ont i nacken och axeln*
Idag ska Ravi till veterinären och bli av med sin manlighet, tror inte han kommer uppskatta det men sånt e livet.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Strax bär det av mot Surahammar. Jag och Stacie skall på uttällning i helgen. Skall bli kul att träffa flera av er som jag aldrig brukar träffa annars.
Ha en bra dag!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon!
Jag ska ge mig på keramiken det första jag gör, det lovade jag mig själv igår kväll 
Kattungarna busar så det står härliga till 
# 0 Ja du… Klart att hon trivs hos er! Att bli väckt tidigt på morgonen är något man får vara beredd på. Med tiden så vänjer man sig och vaknar inte lika lätt, men jag tror att det kommer att bli mindre påstridigheter när Fjanton har kommit också. Det rä alltid lite extra att ha en cornish ensam 
Ha en fin dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Jag vaknade av solen som sken in i sovrummet och det var lagom varmt och trevligt.
Idag ska det bli skrivande av uppsats då jag så snyggt lyckats dra lite till på det :)
Ha en superfin dag!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
Godmorgon. Solen skiner och det ser härligt ut. Det blev sent med jobb igår kväll och har redan hunnit med en del jobb här hemma men nu bär det iväg ut. Tänk att vår Charlie som är slät som en säl har fått lite fjun som med god fantasi kan tas för lite vågor… ja bara runt halsen och så - för övrigt ser han lite lite "luden" ut numera - tvivlar på att det ska bli mer krull på ryggen än luddet
men det återstår att se.
Ikväll ska jag på en längre yoga och sen köpa med mat hem. Skönt
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.
Jag blev väckt vid 4-tiden av två, jag säger två, löpande damer som ömsom sjöng som operasångerskor eller lät som ett helt duvslag
Men det är väl som det ska vara….planer för båda damerna pågår. Anthea nu i maj/juni och Tapini någon gång i höst.
Ha en härlig fredag!

God morgon!
Här är det lite soligt i dag!
Fast i huvudet är det trött!. Har lite pyssel som måste fixas och om orken kommer så kanskedet blir en ridtur i eftermiddag.
Tänkte också separera, hmm "kärleksparet" några timmar i dag för att se om de kanske börjar längta lite???
Ha en bra fredag!

Godmorgon!
Sitter här vid datorn med Isis cirklande runt mig som en gam. Hon letar efter det bästa gosstället och tycks inte vara riktigt nöjd med att varken sitta på axeln, i knät, i famnen eller hänga runt halsen. Mattes gryn! 
#4 Lycka till på utställningen i helgen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon! Vaknade på soffan,fullt påklädd och med glasögonen på…
TVn stod också på
Gott sov jag tills telefonen ringde och mina sushivänner ringde och vi bestämde tid för kvällens lilla sushifest.Ska föreslå att vi återupptar våra månatliga tjejträffar med sushi,nu när den ena av vänninorna skrivit klart sin doktorsavhandling och har mer tid för oss igen.
#2 Ja han blev säkert väldigt inspirerad under väntetiden hos mig.Två honor som löper och lockar.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora