Sytt och nätat
Nu har balkongen blivit in-nätad och så har jag sytt en puff och en påse till Saga :)
Har ni pysslat med något kattrelaterat hantverk? Visa gärna bilder!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
Vad duktig du är! Får man beställa? 
Saga kommer att älska sin nya matte och sitt nya hem!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Fina puffar och påsar

Finfina grejor du sytt!
Själv har jag sytt ett nytt burskynke som ska premiäranvändas nu i helgen.
Som sagt helt nytt så jag har ingen bild med det uppsatt men här är det iallafall på strykbrädan. Fel katt i puffen dock.
Gardinerna är i samma tyg som takdelen och så golv och puff i fuskpäls ala cornish…

#0+4 Riktigt snygga grejer, ni är duktiga!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tack för fina kommentarer!
#4 Helt underbara färger! hoppas vi får se en bild när den är i användningen sen :)
Fuskpälsen var ju helhäftig! Ska spana i min lokala tyg butik om de har något liknande :)

Har köpt det på stoff & stil, finns i svart och orange, mkt möjligt man kan beställa, de har ju webshop.
Det är egenligen lite glamigare än vad jag brukar ha men jag tyckte det blev häftigt, speciellt som det vekligen var som pälsen på en cornish från Platons idévärld.
#6 Jättefin rödtott och superfin fuskpäls!
#8 Jag har börjat med mer spets och guld och krusiduller än jag hade tidigare.Tycker inte långhårsfolket ska få ha monopol på häftiga burklädslar,de är ju duktiga på att synas!

Jag håller med du! :)
#11 Då hittar vi varandra på utställning
När blir det för dig?Jag har planerat i SNRF i maj och UKs i juni
Ev Fräset i augusti också

Jag ska gå och kika på utställningen här i LInköping i maj, ska prova ifall jag klarar det. Cornish rex är den enda ras jag tål, vad jag vet. Så ska gästa en utställning först, men fungerar det så kanske det blir någon med Saga om allt går bra :)
#13 lycka till.Det är svårt när kroppen inte vill..

#14 ja, det är det. men det gäller ju att lära sig inse sina begränsningar och sedan leva så gott man kan :) är glad att jag kan ha cornish rex, det verkar vara en otroligt mysig ras!