Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 453 ggr
TereseE
0

God morgon 16 april

God morgon på er alla cornishvänner!

Idag blir det en stunds kattungegos för mig och Emma och scanning för Tristan och Eine. (Mest för Tristan då…)

Önskar alla en trevlig dag!

MyTwiggs
0

God morgon!

Idag ska jag till Katrineholm.. Kanske får möjlighet att trösta Myra lite, som har fått säga upp sig från sitt jobb idag på grund av allergi mot materialet de bygger båtar av. Jättesynd, eftersom hon har trivts så bra på jobbet! Rynkar på näsan

Kattungarna är busiga, som de bör och jag ser fram emot att börja bygga på kattgården ordentligt nu!

# 0 Ja det är väl på tiden att Eine scannas nu va? Flört Hihi! Nej, men Lycka till med Tristan, Eine!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

God morgon!

I dag skall jag in till Avesta igen med Tindra som skall få sin förhoppningsvis sista spruta och även ta blodprov. Håller tummarna för att det ser bra ut, för nu vill jag att Tindras kall vara FRISK!

Det är gråmulet och ruggigt här i dag också, jag vill ha värme!!

fortfarande små myrstegs framgångar i parningsrummet, men de får snart öka takten…

Ha en bra torsdag!

AutumnWicca
0

God morgon!

här är det molnigt men det skulle bli sol fram emot eftermiddagan *hoppas*

Idag ska jag sy lite puff och skriva på min uppsats, kanske ta en lite promenad också.

#0 Lycka till med Tristan!

#2 Håller tummarna för att det går bättre för dem snart

Ha en fin dag!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Eine
0

God förmiddag.

Kaffe ÄR gott..men orkar inte städa,det gör jag i kväll kanske.

#1 Jag är screenad…och EKG är taget ett antal ggr.ObestämdMen jag ska inte gå i avel mer och avkommorna är ok!Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rexjen
0

God middag!Glad

Idag blir det jobb för hela slanten, tänkte åka och fixa ett träningskort i eftermiddag, beach 2009 närmars sig ;-) Tänkte hinna åka iväg på Plantagen och inhandla prylar till mina frön efter jobbet också.

#4 Lycka till med Tristan!Glad

AlexH
0

Goddag, en valig dagpå jobbet.. hade tänkt jobba hemmifrån imorgon, men det Sk*t sig! så jag måste kajka hela vägen till Kista imorgon också! Genom Stockholms "härliga" trängseltrafik på E4an

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

Packning och badning av katter står på min att göra lista idag.Sen blir det ju självklart en hel del kattungegos också.

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

# 4 Se där! Det låter ju kanon.. Hittade inte dig i Pawpeds Flört

Hoppas att det ser lika ljust ut för Tristan!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

#4 Det är grönt! han kommer in i Pawpeds så småningom

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora