Black Pearl 5:e veckan!
Idag är det så ca dag 35 samt vecka 5.
Till min förvånning dock kan jag redan känna knölar och bulor i magen som ibland försvinner, har aldrig varit med om att det skett så tidigt men läste på rexunited att det kan börja från dag 30, och hurklar oxå ibland som att hon är påväg att spy så illamåendet har tydligen kommit oxå!
Hon är helt gudomlig min stumpa och hon är ofta med oss och när vi ser TV eller film kommer hon och lägger sig i famnen, hon försöker oxå sova med oss men tyvärr rör husse för mycket på sig för att hon ska stanna så länge.
Igårkväll tog jag några härliga bilder på henne när hon gärna visade upp sin härliga mage och stora hallontuttar som redan börjat hänga.
Vart orolig att hon kunde vara längre gången än jag gissad men har kollat upp och hon kan bara vara som max 3 dagar längre gången och då skulle hon ha släppt till till Ravi redan på första dygnet vilket jag är ganska övertygad om att surbiggan inte gjorde men ändå så är hon inte mycket längre gången.
Här kommer en helt underbar bild på Pearl när hon visar upp sin underbara mage och hallontuttar, ingen skendräktighet där inte!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Söt-tjockis
jag tror på 4 stycken

En sån söt tjockis.
Stolt ägare till tre La permer
Söt mysmamma du har! Jag gissar på 5 små krull.

Hon är stor redan, jag drar till med 6 stycken!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Oj, vilken liten tjockis!
Gäspbilden är underbar! 
Jo jag tycker oxå hon är ovanligt stor redan men det var å andra sidan Idril oxå ganska snabb med att bli rund så vem vet.
Jösses… Hur många har du beställt??? Alma är också ungefär 5 veckor gången, men inte är hon lika rund… antal?? tror på 6 stycken…
Hehe så fin gravidmage Zootz… ja du har konstaterat att hon nog har några stycken i den magen gissar själv mellan 3-5 det är enklast då det är vad alla honor i den linjen gett de närmaste 3-4 leden.

#16 Du glömmer Pullan
Farmor till Pearl, hon har gett minst 5 och max 6st
#16 Jo fast jag räknade bara de rena honlinjerna… mamma, mormor, mormorsmor.
#12 Har inte beställt något antal alls… vilket jag nu funderar på om det varit bättre.