Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 1010 ggr
svea1
0

Får jag vara lite nyfiken ;-)

Vad gör ni alla här inne, när ni inte föder upp katter, gosar med dem och pysslar med allt som har med dem att göra? Jobb? Familj? Andra intressen?

Själv har jag en man och tre barn som är mina guldkorn Kyss, och jag har två olika jobb som sjuksköterska. Ett på natten och ett på dagen. Sova? Nja.. ibland Flört 

Dessutom bakar jag tårtor och bloggar om det, även om det numera blir sällan.

[Wiveka]
0

Jag har man och två barn (20 o 18).
Arbetar som ögonsjuksköterska på operation och sterilcentralen på S:t Eriks ögonsjukhus i Stockholm.

Jag är hästtokig och skulle vilja rida om det inte vore för en skadad hand, kanske i framtiden…..

Spelar en hel del spel på datorn (puzzle) till min mans förtretFlört

Mona22
0

när jag inte gosar med kissarna jobbar jag inom äldrevården. hemtjänsten. trivs bra på jobbet.

på fritiden flyger jag gärna en sväng över stan och kollar.

MyTwiggs
0

Ja, du vet ju vad jag gör Flört Jag ägnar mig åt amatörkonstnärliga sysslor samt vet. kliniken i vingåker… Har ingen annan familj än djuren.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

citrina
0

Bor m sambo - snart make - i radhus i Malmö. Jobbar natt som sjuksköterska på en kirurgisk akutavdelning på UMAS. Förutom Katterna så har jag hund och häst. Hästen står installad 2 mil bort på fullervice så jag behöver bara göra roliga saker, dvs pyssla och rida.

Gillar att påta hemma, pyssla och fixa. Syr gärna ett nytt burskynke till var utställning… Tungan ute

Sjunger mkt, numera bara till husbehov men påbörjade musikerutbildning, klassisk sång, på musikhögskolan i Köpenhamn men hoppade av efter ett år. Jag är för mycket hemmapulare och djurintresserad för att trivas med ett kringflackande och osäkert liv som musiker, som tur var insåg jag det i tid.

AlexH
0