Sydkatten 18-19 april
Undrar om det är är några som har anmält …
Vi har anmält på lördagen:
Batly the Bat (n 33) klass 12
Bats Indeed (d) klass 12
Batty Batty Night (n 03) klass 12.
De skall också ställas ut som kull 
Jag har anmält Yoshi (S*MyTwiggs Ka-Boom Ka-Boom) i klass 12 på Lördagen. Få se om vi kommer med. Jag var lite sen med min anmälan.
# 1 Kul!
Hoppas ni kommer med!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#1 Vi håller tummarna vi också. Var är den?
#3 Malmö, Europaporten!
Brukar bli en dunderutställning!

#4 Det kan jag tro! Du ska dit också misstänker jag

Neeee du, Batty Batty Night vill inte ha någon direkt konkurrens av en liten annan Cornish sötnos
Kunde du inte välja söndagen, vad 

Vi från den här delen av Lappträsk kommer inte.Visserligen har vi *bare å åk utför* dit, men hem då,ujj ujj!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#2 och #3. Tack för tumhållningen, jag hoppas verkligen jag kommer med!
#6 hehe.. Vi får se hur det går!
Det ska bli kul. Det är min första utställning och har inte så bra koll på hur det går till 

#8 Tveka inte att fråga om hjälp om det finns något som är oklart. Det är möjligt att mina CRX hamnar bland bengalerna och jag blir lite fokuserad på bengalerna på lördagen eftersom jag skall bedömma BengalSpecialen, men vi hittar nog varandra ändå innan det hela startar 
#10 Vad gulligt av dig! Jag kommer med säkerhet fråga om hjälp..
Lycka till med bengalerna, ska bli kul att se så många!

Ok nu närmar det sig..
har hunnit under tiden att göra en färgbyte på en av mina kattungar. Bats Indeed har gått från CRX d till CRX d 09 
Det finns en möjlighet att The Batty Bats blir placerade bland bengaler så glöm inte att komma och hälsa på oss 
#9 Vilken underbar "mjuk" färg och teckning hon har, vacker!

#13 Ja, hon är vacker. Det är ju en Djäknens katt ;)
Tyvärr så kommer inte hon för henne päls är inte bra utan jag kommer med min egen uppfödning som är en svartsköldpadda/vit…