Godmorgon 14 april
Vilken morgon, har passat på att försova oss… känner mig ganska utsövd… hmmm - inte bra nu blir det att sätta fart. Här är mulet, ser ut att bli regn.
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Igår flyttade Model och nu har alltså alla Mansonbarnen hamnat i rätta händer (nog för att Model var i rätta händer hos Josefin också, men nu är hon i rätt familj och snart dimper även Fjanton in i den gemenskapen!)
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Har långfrukost och ska snart förbereda alla uppgifter inför UKs årsmöte ikväll. Ska göra lite sammanställningar och sånt. Vill hemskt gärna hinna ner på stan och kika på mattor också, de har rea på en matt-affär och vi behöver desperat en ny vardagsrumsmatta, den vi har… Nå, vi kan säga att den levt genom många katastrofer och börjar se ut därefter…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Godmorgogon!
Åter en vardag, skönt!
Hoppas på sol i dag men än så länge är det disigt. Är trött efter helgens "festande", men skall nog försöka få iväg deklarationen i dag så blir det en sak mindre att tänka på. Jag kanske till och med orkar fixa någon som byter däck på min bil också för nu skall det väl inte bli mer vinter på den här sidan av midsommar?!
Det ser också lite mer lovande ut uppe i gästrummet där Cello är med en honkatt, som hitills haft en otrolig hemlängtan, men i går kväll släppte det lite så vi får se hur det går………….
Ha en bra tisdag!

#3 Vad kul att höra att der går bra med dambesöket! Håller tummarna för att allt går som planerat :)
Idag har det varit mulet men varmt och haft en härlig lätt bris av lite kallare luft så jag är hel nöjd. Fästmannen var och köpte nät och dtillbehör så nu ska vår balkong nätas in, ett steg närmare att skaffa cornish :D
Ha en fin dag!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus