Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1328 ggr
Dolleminas
2009-04-13 08:52
0

Gomorgon 13/4!!

Jaha då var det sista dan på påskhelgen för denna gång… Ska snart iväg och jobba ännu en dag, sedan blir det jobb i lagårn några dagar, ungarna har påsklov så de är nöjda… hoppas vi får en solskensdag idag också…

Ha en bra dag allihop!!

[Silkwaves]
2009-04-13 10:15
0

Godmorgon! På Ingarö ligger dimman tät, men jag ska ut i trädgården och påta lite innan det bär iväg till Villa Wahlsta Glad.

Ha en bra dag!

AutumnWicca
2009-04-13 11:37
0

God morgon!

Idag ska svägerskan komma förbi en sväng, annars ska jag inte göra mycket förutom att sticka lite på fästmannens tröja.

Hoppas ni får en bra dag!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

[Wiveka]
2009-04-13 11:45
0

God morgon!

Idag ska min syster och jag fira min födelsedag som var för en dryg vecka sedan. Hon bor nästan 10 mil från Stockholm och jobbar också därnere så vi ses inte varje månad.

Nu ska jag få mat och biobesökGlad det blir "Män som hatar kvinnor" och kanske Pizza Hut.

AnneAlva
2009-04-13 12:11
0

Godmorgon!

Sitter och laddar inför träningen kl. 12, hoppas att min onda fot bär mig bara, halvstukade till den förra gången. :/

Igår kväll var lille Eureka ute på stora äventyr i vardagsrummet med husse. Han fick till och med en tvätt på ryggen av Thera innan hon kom på att han ju var en jätteäcklig bebis. Det går framåt. Skrattande

#3 Grattis i efterskott!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MonicaLagerquist
2009-04-13 12:25
0

Fick ryggskott igår och har ont idag med så det blir väl till att ta hand om sig själv idag.Hade tänkt fota kattungar men vet inte om min rygg oclså tycker det.Ryggen känns minst när jag går sakta men det kan man ju inte göra hela tiden.

Stolt ägare till tre La permer

Avots
2009-04-13 12:35
0

God morgon!

Lite disigt i morsee men nu börjats dimman lätta1

Har ännu inte riktigt planerat vad det bli för aktivitet i dag, jag och min påskgäst håller på att fundera över vad det blir.

Ha en bra sista påskdag!

Leffe
2009-04-13 12:46
0

God för middag. Idag är det styrelsemöte i klubben som gäller.

#5 Krya på dig!

Sköt om er

MyTwiggs
2009-04-13 12:53
0

God morgon… Eller.. God och god… Den är inte så god för mig!

Jag har magkatarr, migrän och ett finger som inte är helt. Igår gjorde jag min specialare igen, nämligen att skära mig på en kattmatsburk. Det händer då och då… Vart tionde år kanske. Flört

# 4 & 5 Ni är inte ensamma om att lida av krämpor då Flört

Jag ska inte klaga!

Idag ser jag fram emot ett besök av Nicole och Aaron! Sen ska vi tre åka vidare till Fjugesta och äta middag med Josefin för att sedan vända åter med New Model no. 15 som de ska hämta denna dag!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
2009-04-13 13:20
0

Godförmiddag, kanske det kallas så här dags. Lite trög idag tror jag. Måste röja upp i köket och sen ska jag gå en promenad runt träsket.

Ha det så gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnneAlva
2009-04-13 13:25
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Usch, ryggskott låter absolut inget kul, lider med dig! Kanske en söt bild kan pigga upp dig?

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Rexjen
2009-04-13 13:35
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

#10 Sötgrisar!KyssKyssKyss

Vi ska renovera idag, en fondtapet ska upp. Vi får se hur det går. ;-)

Bifogar en bild på soldyrkarna:-)

RacerDonnans
2009-04-13 13:42
0

#3 Grattis i efterskott och det låter som om ni får en underbar dag/kväll. Skulle gärna varit med.

#10 Du fick i alla fall mig piggare!!! Jag höll inte på att komma ur sängen. Hoppas du Monica också blir piggare av bilden.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MonicaLagerquist
2009-04-13 14:12
0

Jo visst piggade bilden upp.

Stolt ägare till tre La permer

MartinaH
2009-04-13 14:26
0

God dag!

Jag är och hälsar på hos föräldrarna denna veckan, tänkte försöka koppla av och ta det lite lugnt men jag har en del skolarbete som måste göras också. Ikväll ska vi och hälsa på hos mormor och morfar.

#10 Så sötaKyss

Ha en trevlig dag!

zoolatri
2009-04-13 21:26
0

God kväll!

Nu har vi precis ätit Twiggies goda svamppaj och pratat en massa katt:) Och Model är på väg till sitt nya hem.

Så var den här påsken över:)

RacerDonnans
2009-04-13 23:16
0

#14 Du måste hälsa mamsen och papsen från mig. Det var rätt länge sen nu. Blir du hemma till utställningen?

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MartinaH
2009-04-14 00:40
0

#16 Jag ska hälsa till dem. Jag åker hem på söndag eller början av nästa vecka, så jag kommer tyvärr missa utställningen i år. 

Nu ska jag göra kväll snart, lite saker som måste göras först "jag ska bara…"

God natt!