God morgon 12 april
Först ut idag igen.
Är fortfarande ensam hemma med katterna. Beredskapen fortsätter idag också. Var inne fyra timmar på långfredagen och fem timmar igår.
Tyvärr blir det inget besök idag för att titta på eventuell partner till Anthea. Det blir väl till att städa lite här hemma istället.
Ha en härlig dag!

God morgon!
Solen skiner i dag får jag en ny påskgäst, en gammal klasskompis det skall bli kul!
Ha en bra påskdag!
God morgon! Jag har inte sovit mycket inatt så det blir väl till att ta en tupplur under dagen!
Jag fick ett mail från en utflyttat Heart sheped glasses med bilder hå henne och hennes nya kompis Strindberg! De såg ur att ha det härligt tillsammans!
Hoppas att ni får en fin påskdag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Sitter med morgongröten och funderar på vad jag ska göra idag, har inte speciella planer, men det är så fint väder att jag gärna vill hinna med en promenad. Kanske ta och baka lite bröd också? Hm… oändliga möjligheter. 
Ha en bra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Idag ska jag försöka att göra så lite som möjligt… Hurra! Jag började läsa en bok igår och jag ska läsa ut den idag uti i solen. Yoga sen eftermiddag och sen en film sent ikväll, ska äta rester från igår…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

idag ska jag till mormor & morfar. Ska bli kul. Va hos mina föräldrar igår. Här skiner solen hoppas det blir riktigt varmt.
Ha en bra dag alla