Här grillas fyra småttingar
Vilken vacker mammakatt!
Hon tänker nog att de kläcks tidigare om de får lite extra värme, vet precis hur det känns att gå runt och vara bebistjock…

Hon bara värmer dem försiktigt och fint, inget hårdgrillat heller..Jag tjatar alltid om päls och så även denna gång.En sådan vacker päls hon har ,lilla mammakatten
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#3 Tackar, jag har ju ingen att jämföra med men hon har fina vågor ända ut på svanstippen. Har dock blivit lite tunnhårig på vissa partier nu under dräktighten.
#4 Har hon bra påbrå på pälssidan så kommer hon att behålla det mesta av pälsen även när ungarna diar.Det är ju mjölkgivningen som tär mest på en liten mammas resurser.
Själva dräktigheten tar vanligtvis inte särskilt mycket.

#5 Ok, då får jag vänta och se. Att hon tappat lite päls under dräktigheten antar jag är hormonellt. Det är väl inget jag kan påverka med fodret?

Så söt hon är när hon ligger och jäser.
Stolt ägare till tre La permer
#5 Ge fett kött och kattungemat. Lite beror det på hormoner och ärftlighet också.Vi kan bara göra det vi gör..

Vem är den lycklige fadern?
Stolt ägare till tre La permer
Åhh, vad spännande att se vad som finns därinne! Hennes syster ska också ha vilken dag som hellst! Om hon brås på sin mor så kan jag säga att hennes päls inte kommer påverkas av en digivning. Ginza päls har alltid varit perfekt, även efter/under digivningsperioden. Vi får se om Zezza har ärvt sin mors anlag!
Lycka till nu Monica!

Vackra mammor!

#8 Hon har fått kattungemat sedan innan parningen men kött rör hon inte. Ska prova igen. Tack för tipset!
#9 Den lyckliga fadern är Ozon´s Loke. Så jag antar att det blir vita eller maskade kattungar.
#10 Tackar, hör av mig när det händer något!
#11 Åh, vad fin Ika är. Antar att du inte vågar lämna hemmet nu. Lycka till!
#11 En sådan skönhet! Vad heter hennes färg? Helt underbar!
Härliga väntande katter.

Hon är klok hon, bebisar gillar värme! 
#14 Min gissning är att Zezza är svartsköldpaddsmaskad.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Zezza är chokladsköldpaddsmaskad och Ika är Lilasköldpaddstonkanes!
#17 Nu blev det mycket S*Zoot'z
, hinner du vara "mormor" överallt??… 
Vilka tjusiga blivande mammor..

Och en Zoot´z - kisse till väntas bli mamma i helgen - ingen dålig utdelning.
#18 Ja det blir en jobbig tid att hålla sig uppdaterad överallt, men en härlig tid väntar!