Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 339 ggr
[Wiveka]
0

God morgon 11 aril

Är på väg till jobbet. Det blir nog ett par operationer innan vi är klara för idag, men är man har beredsjkap så vet man ju aldrig….

Ha en riktigt härlig påskafton!!

MyTwiggs
0

God påskmorgon!

Vi tycks få ett helt ljuvligt påskaftonsväder i hela landet och det ska avnjutas! Jag ska sätte igång med lite påskmat. Trots att vi blir över 20 pers o kväll så får jag göra all mat själv… till mig… Så är det ofta att vara vegan Flört

Katterna har festet på Älgfärs med äggula till frukost, men senare på dagen blir det lamm i småbitar. De gillar att tugga!

Ha en underbar dag och se till att komma ut en sväng i det fina vädret!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0

God morgon - Idag blir det trädgårdsarbete - underbart verkligen och så ska Ruths små bäsar få flytta ner i köket. De är riktigt tidiga , bara 10 dagar och vill redan utforska världen … dagens måste är att få lite bilder på gänget.

#1 Det var ju tur att du inte behäver laga mat till alla 20 Glad

Dolleminas
0

Glad Påsk allihop!!

Sitter här helt allena och gosar med katterna… ska iväg och jobba från i eftrmiddag tills imorgon eftermiddag, ska laga lammkotletter till middag är det tänkt Glad.

TereseE
0

Glad påsk på er allihopa!

Idag ska vi på påskmiddag till mina svärföräldrar. De har precis fått hem sin nya cornishkille som ska inspekteras… Glad

aggeelin
0

Godmorgon och glad påsk Kyss

Solen strålar därute och inne ska maten lagas… Jag vill ut! Detta går inte ihop sig… hoppas hinna ut iaf senare när vi ätit.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag får vi vänner över på påsklunch och det ska bli mycket trevligt. Efter noggrannat övervägande kom vi fram till att mamma Lethe inte kommer att stressas av gästerna då hon träffat dem många gånger förut och vi ska heller inte störa henne i bolådan så det kommer nog att gå strålande. Inatt har hon dessutom låtit bli att bära kattungar så både husse och jag har fått en god natts sömn, precis det  vi ville ha i påskägget! Glad

Glad Påsk!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

Glad Påsk! Efter några "ensamma" dagar hemma med katterna så drar även jag till fjällen och resten av familjen.
Ha det så härligt, det skall jag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

citrina
0

Glad Påsk allesammans!

Här hemma blir det en lugn dag i väntan på "påsksmällen". Dag 65 nu så det är dags, tycker jag men uppenbarligen inte Ika. Sambon ska på fest ikväll så jag har engagerat pappa som påsksällskap till mig och djuren.

Solen strålar så nu är det lunch på altanen som ska avnjutas :-)