Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 638 ggr
Fritz
0

S*Duxford's Creme De La Creme

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna lilla damen fick jag tillbaka för 3 veckor sedan. Vad tycker ni om henne?

Fritz
0

Pälsen

Fritz
0

Profilen

lockar
0

Hon ser fin ut, riktigt söt.

MyTwiggs
0

Gullig hon är! Hon ser ut som en riktig mjuk gosekatt! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Fritz
0

#4 Det är hon oxå, hennes fd familj har döpt henne till Ester. Även om det låter knasigt så passar hon väldigt bra i sitt namn…

[Silkwaves]
0

Ester är ett fint namn på denna lilla sötnos vars profil jag tycker om (rak med mjuk övergång istf knick).

AnneAlva
0

Profilen är nog hennes främsta tillgång, väldigt fin! Pälsen ser sådär gosemjuk och härlig ut, man vill bara borra ner näsan och pussa på henne! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

zezza
0

Vad tråkigt för den fd familjen att mista henne. Antar att du snart hittar en ny familj till henne om det är vad du vill.

När jag åndå har dig på tråden Fritz så väntar jag ( eller Zoot´z Duracell) småttingar i dagarna och undrar om jag kan slå en pling om jag behöver stöd?Skrattande

Fritz
0

#6 & 7 Ja, hennes profil är super. Jag hoppas att pälsen rättar till sig när hon byter. Hennes bror har en gudomlig päls…

#8 Hon kommer ev få stanna här som avelskatt, har inte riktigt bestämt mig än. Visst får du det, maila mig på crxkatter@hotmail.com så kan du få mer uppgifter.

Eine
0

Underbar profil.GladHon har precis som sin mor liiiiite små öron men en mycket fin placeringKyss

Päls har hon absolut,och vågor är under utveckling som det visst heterSkrattande.Kommer att bli pappas hårda fina vågor !Grattis!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Fritz
0

#10 Tack så mycket!

emiya
0

Vad fin hon är! Vacker teckning och färg!