God morgon 10 april!!
Vill bara säga godmorgon till er alla då jag hoppas kunna sova snart. Fattar inte att det skall vara så svårt att somna ibland.
Det funkar ju när man inte måste iväg någonstans dagen efter så imorgon kan och lär jag sova länge.
Nu ljusnar det och det ser ut att bli en härlig dag!!
God natt!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon!
Solen skiner och det verkar bli en härlig dag!
Igår kväll dängde jag av missiag huvudet i altanräcket när jag skulle mäta ut kattgårdens placering… Ajajaj! Jag har en bula i pannan!
Idag ska jag åka till sopstationen och lämna mina prydligt sorterade sopor 
Påsken stundar och förberedelserna inför årets påskslag på Bistorp är i full gång!
Jag lägger in en bonusbild på någon som ser fram emot påskbuffén eller i alla fall det som blir över av brödet!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Här skiner solen från en klarblå himmel! Lite kyligt, men det värmer nog på frammåt dagen.
Jag skall precis börja skala potatis till familjemiddag i dag. Mamma, Pappa och lillebror är på väg upp…. Tänker efter maten utnyttja lillebrors muskler till lite möbelflytt och jordlyft
Ha en trevlig påsk och en lagom lång långfredag!

God morgon!
Här skiner också solen, men jag ska bege mig lite norr ut till Sörmland och Eskilstuna över Påsk! Så nu ska jag gå och packa klart det sista innan vi ska åka :)
Ha en trevlig dag och Glad Påsk på er!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
God morgon
Idag ska jag och min son gå ner till min äldsta dotter och hennes man samt deras tvillingar som blev 8 månader igår. Min andra dotter och hennes kille kommer också dit. det är alltid kul att träffas.
Solen skiner det verkar bli en fin dag. Hoppas man hinner gå en sväng och njuta av våren.
Ha en trevlig påsk.
God Långfredagsmorgon.
Tillbringade gårdagskvällen med en god vän och ett gott vin,så jag glömde visst att åka till Blåkulla
. Underbart väder ute iaf..
Sköt om varandra och er själva.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Idag är det sol, moln, sol, moln. Sitter och spelar kortspel med barnen på verandan.
#1 Häftig bild!
Ha en bra långfredag alla!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
städar, städar, städar
hela huset behöver en make over -. men en ren kattlåda är toppen tycker Charlie som genast använde den - resten av huset blir sådär då alla fuskar lite…
Ha det gott
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#8 Det kommer när det kommer!Fint blir det också!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Här är det sol och ljuvligt. Ha en bra långfredag.
Halloj allihop!! Har jobbat nu på morgonen och äntligen får vi några solglimtar iaf…
Eftersom jag jobbar hela påskhelgen så har jag precis vinkat av resten av familjen som drar till svärföräldrarna… så nu är jag gräsänka med katterna..
Ha en trevlig påsk allihop!!!!