Att vara rex-katt i USA

Tror det är för lite hjärna/hjärta och inte för mycket pengar som leder till dylik idioti… 

Oj, att någon ens kommer på tanken tycker jag är helt otroligt! Och att sedan någon vill betala för det…hm, usch!
Känner mig gråtfärdig …..
(hoppas ändå på att det är photoshop)
hemskt, detta visar hur lite empati och förståelse dessa kattägare har för sina katter…
VAd bidrar detta till? inte ser katterna speciallet lyckliga ut..

Har sett bilderna förut, j#¤(#=/"!=¤!)= IDIOTER.

Jag vet inte vad ni andra tycker, men JAG tycker personligen att bilderna ser ut att vara photoshopade… Men de kanske inte är det.. Vad vet jag. Hanteringen av katter och andra djur när den mänskliga fåfängan får fritt spelrum blir ofta bisarr. På något vis reagerar man när resultatet bli spektakulärt på detta vis, men inte alls lika mycket när djuren har vardagliga men av en sjuk avel. Eller? En katt som har så mycket päls att den inte kan putsa sig utan att fastna med tungan i pälsen bli i mitt tycke utsatt för samma experimen dagligen… Fast… Jaja…
Jag håller i alla fall med naturligtvis! Att färga katter och andra djur är urlöjligt och meningslöst, hur kul det än må vara!
Om du har tagit dehär bilderna från någon hemsida från USA, Beware så att du inte blir stämd! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tror ni inte att det är någon som har lekt i PS? Annars är det galet!

Kände också att färgerna på bilden inte helt överensstämde med omgivningen och funderade därför på om de blivit redigerade, jag hoppas att så är fallet! Annars blir jag ledsen. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

ååå, jag hoppas vid gudarna att detta är Photoshopat… Annars borde ägaren förbjudas att ha djur..
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#12 Lila och grönt är mina favoritfärger
Ush, hoppas också det är fixat i Photoshop!
Men de gör ju en massa där i USA som vi inte gör, opererar bort katternas klor och tar bort stämbanden på hundar mm….

Och jag som hade sååå dåligt samvete när jag gjorde Tamlin gul. Där låg jag i lä i alla fall (jag tog fel när jag skulle smörja honom med solkräm och la på min brun-utan-sol istället, resultatet efter en dag på balkongen var en väldigt gul katt…

Det ÄR Ps. Helt säkert.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Jag hoppas (jag tror) också att det är photoshop - jag fick bilderna i ett mail av en bekant som ville "skoja" med mig och mitt kattintresse!
#11 Snyggt!

Bilderna är skickligt gjorda men det sysn att de är redigerade.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Vad sägs om det här vansinnet?