Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 597 ggr
Dolleminas
0

Godmorgon 9/4!!

Jaha då har det blivit en ny dag… regnet öser ner ute och jag är på väg till jobbet…

Idag är det ju dags att fara till blåkulla så jag hoppas jag inte behöver resa utan får fira födelsedagen min med familjen…

Ha en bra dag alla!!!

RacerDonnans
0

Här är det vitt av snö, så vackert.
Full fart. Tjejernas kusin från skåne kom igårkväll och stannar över påsk. Det bär av till Duved.
#0 Grattis på födelsedagen!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

TereseE
0

#0 Grattis på födelsededagen!

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Jag höll helt på att glömma att betala in till NERK-utställningen! Tyst Hade tänkt göra det igår kväll så att de fick inbetalningen så tidigt som möjligt idag, men ni är den iväg och mitt konto är 1300 kr lättare Flört

Jag har en liten Fjanton i mitt knä och idag ska jag pyssla med lite av varje. Jag kommer också att påbörja ritningen till kattgårdsbygget och planen är att kattgården ska kunna följas i Projekt spaning på vår maffiablogg!

Ha en bra dag allihopa!

Bjuder på en härlig bild! Middag vid fönsterbordet!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Godmorgon!

Mulet och regntungt här, men hoppas på uppklarning frammåt dagen!

I dag får Cello dambesök.

#0 Grattis

#3 Vilken härlig bild!

Ha en skön skärtorsdag!

Rexjen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

#0 Stort grattis på bemärkelsedagen!Glad

#3 Vilken mysig bild!Kyss

Skickar med en bild som jag kom att tänka på då jag såg Twiggies matbar i fönstret. Denna är tagen igår. Moi diar Ninni och Skrutt och ja, hon har fått mjölk, helt bingobongo!Obestämd De triv och tycker det är mysigt, so why not?!Cool

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag är jag galet trött, Lethe har hållt oss vakna sedan 4-tiden i morse och burit ut ungar i sängen och krafsat på täcken och bara i största allmänhet sett till att vi inte får sova. Nu verkar hon nöjd när vi gått upp och ätit klart och allt sånt där och ligger och diar ungarna inne i bolådan utan minsta bekymmer. Barnen verkar må bra, men de har väl tyvärr inte heller fått sovit så mycket inatt, hoppas de gått upp okej i vikt ändå!

#0 Grattis på födelsedagen, hoppas du slipper fara till Blåkulla! Tungan ute

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AutumnWicca
0

God förmiddag!

#0 Grattis! Hoppas du får en trevlig födelsedag och att solen kikar fram!

#3 och #5 fina bilder! Gör att jag bara längtar ännu mer till efter sommaren då jag ska köpa kissar :)

Är mulet här än så länge men det ska bli varmt och sol senare idag *hoppas* vi ska grilla hos en vän och hoppas på uppehåll!

Ha en bra dag allesammans!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Leffe
0

#0 Grattis på födelsedagen

Här ser det ut som om det regnar och jag som ska gå och handla.

Sköt om er

cherish
0

#0: Grattis på födelsedagen idag!! Men du, skulle vi inte ses på Blåkulla?! ;)

TACK alla för gratulationerna igår och även för Phoebes cert! Har bara jobbat sista tiden (på jobbet och hemma) så jag har inte haft tid att gå in här och tacka!!! Jag är hemskt glad över er omtanke, tack så jättemycket!

Födelsedagen igår blev helt underbar - jag fick en egen råtta av familjen (som jag längtat) och även presenter av mina stora barn, goda vänner och blev bjuden på lunch samt hade mitt eget utvecklingssamtal och efter det går jag på rosa moln och känner att det är svårt att ha fast mark under fötterna. Jobbar den sista timmen nu för att SEN gå på påsklov och bara vara med familjen! Det behövs efter den långa tiden med stress och press …

Hoppas ni får en alldeles underbar påsk och jag ska se om jag kan titta in under helgen när vi är i stugan. Dit åker hela kattflocken och de nya råttorna (barnen fick en kompis för de måste ju vara två *ler*) samt barn och vuxna.

Kram på er alla!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

God morgon denna Skärtorsdag.

Jag kommer att pendla mellan Blåkulla och Uppsala,har ingen kattvakt..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

citrina
0

#0 - Grattis på födelsedagen! hoppas regnet stillar sig.

Här i Malmö skiner solen från en klarblå himmel och enligt väderprognosen ska den fortsätta med det hela helgen!

Jag väntar på att Ika ska ploppa ut sina små påskägg, idag är det dag 63. Tyvärr har jag inte lyckats byta bort nattens jobb så det får INTE ske inatt. Bytte bort gårdagsnatten så på hela veckan jobbar jag 10 ynka timmar, vore väl själva den om det skulle ske just då.

Nåja Husse är ju hemma så om det blir förslossning och nåt verkar minsta lilla misstänkt får jag bege mig hem. Men snälla hjälp till att hålla tummarna att hon föder i helgen istället!

Nu ska jag ut och plantera lite ampel-penséer, det är SÅ härligt att välden vaknat till liv igen efter vintern!

AutumnWicca
0

Håller tummarna för dig och kissen! Glad påsk och hoppas allt går väl med de små!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Eine
0

#0 Glömde säga Grattis på födelsedagen!

[Wiveka]
0

#0 Grattis på födelsedagen!

Jobbar till 18 och har sedan beredskap till söndag kl 20. Hoppas att det blir lugnt och inga skador av påsksmällareRynkar på näsan

TereseE
0

Ingen bra dag för oss, har åkt på magsjuka hela familjen. Lillan som bara är 11 månader är piggast av oss. Jag och Robban tycker väldigt synd om oss… Gråter

Eine
0

#15 stackars er!

RacerDonnans
0

#9 Så det blev en råtta!!! Törs man hälsa på nu framöver eller?

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

lockar
0

Jobbade fyra timmar på förmiddagen: Kom hem vid 13 tiden. Lade mig framför tv och somnade till en liten stund. När jag vaknade låg det både katter och hundar på mig. Det är ju tur att dom finns. Regnade hela förmiddagen. Hoppas att det blir bättre väder imorgon, så man kan vara ute.