Foderkatt sökes
Vi är en familj i norra Värmland som gärna vill ta emot en eller två foderkatter till vårt hem. Vi består av två vuxna katttokiga individer och tre barn som vet att katter är underbara men inga leksaker. Vi har ett hus på landet som katterna får tillgång till och där det finns möjlighet till utevistelse i koppel eller rastgård.
Vi har tidigare haft två perserkatter och har lite erfarenhet av utställning. Vi ser fodervärdsskapet som ett sätt att få ytterligare insyn i denna värld och möjlighet att lära oss om utställning och avel samtidigt som vi för möjlighet att äntligen stifta bekantskap med denna helt fantastiska kattras.
Katter gör livet rikare!
Om vi verkar intressanta så hör ni av er
Mvh Malin
Synd att ni bor så långt från mig! Ni kommer nog att finna en underbar katt med en bra uppfödare!
Lycka till, och hoppas att ni blir kvar här hos oss på cornish rex iFokus! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hej,
jag bor i Karlstad och kommer att behöva fodervärd senare men inte just nu kanske.
Titta gärna på min hemsida S*Jazz-Annas Cornish Rex

Hoppas ni hittar en härlig liten krullis, hade ni inte bott så långt bort hade vi nog hört av oss!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Söker ingen fodervärd tyvärr bara en ägare till min Ravi… kastrerad hankatt på snart 2år
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Det är lite långt bort för mig,söker alltid fodervärdar annars..Säg till om ni flyttar till Uppsala.Jag kan erbjuda German Rex,Siamese/Orientaler och Cornish Rex….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Tyvärr är det för långt borta för mig. Närhet är jätteviktigt för att jag ska kunna ta mitt ansvar som uppfödare.
Lycka till att hitta en bra uppfödare i din närhet - AnnaS är superbra om ni kan vänta lite 

Norra Värmland är ju ingen metropol precis… men här är fint. Kanske jag kan locka er att flytta hit i stället?
#7 Nej tack,jag har det bra här.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora