Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 739 ggr
Rexjen
0

VKKs utställning den 4/4

Lite sliten efter gårdagens uställning i Hallstahammar. Trevligt annordnad utställning och roligt folk. Tack allihopa för en trevlig dag!Skrattande

Tyvärr glömde vi kameran hemma, men det kanske är någon annan som har bilder?

Våra resultat:

GIC S*Rex Dandy Ben-Gali the Blacksmith, Gråis CACS

GIC FIN*Metsäkansan Corleona, Moi, CAGCIB --> GIC

CH S*Rex Dandy Atomic Fire, Norton, CAC och BIV--> CH

CH S*Rex Dandy Ninni, CAC --> CH

S*Rex Dandy Gafsan, Ex2 av 4

DK Løveid Skies Of Arcadia, Skrutt, Ex1, BIV-U ocn NOM-U

Eine
0

Grattis!Och särskilt till Ninni som det gick ännu bättre för än vad som står här! Vackraste tjejen!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaS
0

S*Jazz-Annas Georgy Porgy fick CAGPIB och blev NOM och syskonen S*Jazz-Annas Popping och S*Jazz-Annas Charleston fick båda EX 1 med strålande bedömningar Kyss

Eine
0

Grattis!Glad

miano
0

Kul att träffa alla i går Glad

Änglatassen's Prins Toulouse tog sitt andra Cac med fina bedömningar på hans päls och profil.

Hundar har ägare.Katter har betjänter...

Änglatassen's Cornish Rex

Eine
0

#4 Grattis!KyssNu är han snart Champion!

[Wiveka]
0

Grattis till alla fina resultatGlad

Sewena
0

S*Rexlicious Tyra Banks (crx f) fick CAC

AUS*Moravanka Sir Spellbound (burma) fick CAC, BIV, NOM

S*Komihåg's Kexchoklad (burma) fick EX 1..gick i klass 11

Trevligt att träffa alla glada kattfolk.. hoppas att vi syns den 18 och 19 april i Surahammar ochså..

LinusCRX
0

S*Silkwave's Peter Peppar fick CAGPIB, NOM

S*Wairam's Alladin CAPS

Jättekul dag i Hallstahammar och så roligt att träffa all rex-människoroch annat katt folk! Sedan med första fikat i solen utanför hallen… kunde det blir bättre. Tack för en trevlig dag alla!

Rexjen
0

#8 Jag hann aldrig gratta till nomet! KUL! Ja kul merd certen också så klart!SkrattandeSkrattandeSkrattande

Avots
0

S*Avots Cello fick sitt andra CAC och en fin kritik av domarenSkrattande

Detvar roligt att det var så många cornishar på utställningen och att få "ansikten" på några fler här på forumet!

Nu skall jag fundera en dag eller två, men sen blir det nog så att jag  anmäler Cello till Örebro utställningen i början av juni.

MyTwiggs
0

Grattis till alla fina resultat! Skrattande

# 10 Ja, gör det! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

# 1 Jasså? Gick det ännu bättre? Obestämd

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

#12 Läste nog fel! Men hörde iaf en fågel som viskade att hon är såååå snygg.Och det kan jag ju hålla med omGlad

AnneAlva
0

Grattis till alla fina resultat och jag håller en extra tumme för blivande bebispappa Norton att han fixar ytterligare 2 BIV innan kulorna ryker, vore roligt om han fick en DVM!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AnnaS
0

#14 Han måste få BIV över två år också Flört BIV'ar som kastrat räknas också.

[Silkwaves]
0

Ett jättegrattis till alla missarna och ett alldeles särskilt till lille Charlie (IP S*Silkwave´s Peter Peppar) - Mamma och småsyskonen hälsar och skickar massor med nospussar KyssKyss

lockar
0

Grattis till alla fina resultat

rexmamma
0

Grattis allihop!! Roligt att så många cornishar visade framfötterna!

SkrattandeSkrattande

Pus-
0

Gratulerer til alle de fine resultatene!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

Rexjen
0

Tack allihopa!

#13 Ninni blev "bara" CH, men vi är glada iafFlört Tack för grattulationerna.

#14 Han har tre kvar till DVMFlört han får ta de tre sista som kastrerad, och det är som #15 säger att det måste ta två år från första BIVet till att man kan ta ut DVM-titeln. men som sagt han har 3 kvar.Glad

Sewena
0

Grattis till de fina resultaten o katterna!!

Eine
0

#20 han är precis lika fin utan extra meriter!!GladHan har ändå inga bekymmer att få till de sista..

LenaWi
0

S*RexEllen´s Kantarellen fick EX3 av 4 men fin kritik. Mest stolta är vi över att hon fick excellent på profil och haka. Mindre stolta över att vi inte har lyckats få ned magen lite för det var det hon fick nedslag på.

GRATTIS till alla som fick lägga till meriter i stamtavlan.

Jättekul att träffa alla trevliga cornish ägare och hang-arounds.

Vi kommer till Surahammar också Flört det är skönt när man inte behöver åka så långt…..

Spotless
0

S*Spotless Syster Yster och S*Spotless Tosca som båda debuterade i öppen klass tog sina CAC. 

Lillskiten S*Spotless Ulv, klass 11, blev Ex1 och BIV.

Det var en mycket trevlig dag med rexmänniskor och en mycket trevlig domare, har aldrig tidigare haft Yan Roca-Folch. 

Mammas katter gjorde det de skulle, IC S*Spotless Astrid knep sitt CAGCIB och Morra (EP IC La Bell Runaway Ruby) blev BIS veteran.

AnnaS
0

#24 Utter var det väl som var där? Flört För någon svart Ulv som tog BIV såg vi inte av i grupp 1 Cool

Eine
0

Grattis igen ,till alla jag missat.Skrattande

#24 Yan är en synnerligen trevlig och kunnig domare,även rolig att umgås med lite halvprivat.Glad

pallemaxwell
0

GIC S*Bimsie´s Maxwell Silverdröm, Mäski, fick sitt femte CACS och mycket beröm för sitt temperament (enligt dommaren det bästa temperamet på en katt som hon stött på under den dagen Skrattande) och fantastiska päls. Matte är superstolt över sin goseplutt…

Grattis alla till fina resultat och det var lika roligt som alltid att träffa trevligt rex-folk. Som vanligt är jag helt kär i Gråis, Mäskis "kusin", han är underbar Kyss.

Spotless
0

Ja, Anna! Visst har du rätt, visst var det Utter som var där och knep BIVen i grupp 8. Cool Ulv hade fått svårt att göra det samma i grupp 1 med sådan dödande konkurrens. Skrattande My mistake!!!

Eine - kunnig, trevlig och sympatisk, jag kommer inte att protestera om jag får Yan igen! Glad

Aje-T
0

Grattis alla!

LinusCRX
0

Yan är en toppendomare. Gillar honom skarpt!