Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 543 ggr
citrina
0

Konstiga drömmar...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara berätta om en koko-dröm jag hade inatt.

Väntar ju smått i dagarna och igår kväll tyckte jag det var dags att fälla upp extrasängen och flytta in med katterna i arbetsrummet för att ha koll (husse kan inte sova m katter i rummet så jag jag är hänvisad till annan sovplats närmsta tiden).

Det undermedvetna snurrar på tydligen för jag drömmar att Ika får 4-5 fina bebisa, det är bara det att de inte är maskade….! Hur är det möjligt försöker jag luska ut i drömmen. Kommer fram till att jaha det krävs visst mer än dubbla anlag för att vara säker….!

Nåja, åter i verkligvärlden kan jag andas ut och inse att det räcker nog faktiskt med dubbla anlag iallafall :-)

Katten är fortfarande på tjocken kan jag tillägga - dag 61 idag.

Eine
0

Skrattandekul med drömmar.Och dina bebisar kommer att födas ljusbeige så kanske det är det som spökar?Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

citrina
0

Ja kanske det. De som "föddes" var dock i en salig blandning, solida m vitt, paddor osv - mkt färg redan när de kom ut sas.

Ska bli spännande m en kull där färgerna kommer efterhand, som ett kinderägg liksom :-)

Eine
0

ObestämdHmmm.Du får nog sova på sakenSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Clee
0

Haha, underbart! Jag drömmer jätteofta att det föds kattungar och de kravlar överallt och är på vippen att rymma så jag måste ta 10 kattungar i famnen åt gången och rädda dem. SkämsSkrattande Ser ut som att ni får en härlig påsk i alla fall!

MyTwiggs
0

Jag drömmer jätteofta nu för tiden att jag har lägenheten full med söta kattungar och att alla är helt underbara… och så öppnar jag ögonen och inser att det är på riktigt! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Låter som en lite jobbig dröm. Vilken tur att verkligheten inte är sådan