God morgon 5 April
Idag skiner inte solen som igår, men det kanske klarnar upp framåt dagen??? Vi får se!
Jag tänkte försöka fota lite idag igen (för ovanlighetens skull) 
Ha en fin dag allesamman och vila ut inför den kommande veckan som i alla fall blir lite kortare för många av er!
Jag ska surfa runt lite och jämföra priser på olika galler och nät till vår blivande kattgård 
Bidrar med en bild som togs förra våren! Vårkänslor!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Mulet, precis som Twiggie säger. Tror att jag ändå ska ut på en promenad runt träsket för att få luft och dagsljuis. Hann inte vara ute så mycket igår.
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon. Här är också mulet och grått. Tyvärr.
Nu har Gösta tinat upp från surandet och busar med Yoshi i full fart, även om han morrar lite då och då och ger honom en smäll. Han måste ju visa vem som är störst 
Yoshi är inte sen med att ge tillbaka en smäll på Gösta med. Detta kommer funka bra, de är lika leksugna båda två! 

Godmorgon!
Idag ska vi på lägenhetsvisning (mest på kul) och ikväll väntar gäster igen. Jag hoppas på en trevlig kväll!
Hoppas att ni alla får en skön söndag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon!
Här är det mulet också men kanske orka solen titta fram senare? Hoppas!
Idag ska jag till Martina och hälsa på och klappa på hennes sötnosar Mysak och Idun. Ska bli mycket mysigt!
Trevlig söndag på er alla!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
Här regnar det. Kan det bero på att jag nu har en veckas semester?. Ska på födelsedagsfest i kväll
Sköt om er

Vaknar upp efter en lång utställningsdag och har ont i hela kroppen. Solen kämpar för att komma igenom molnen o det blåser kallt ute, undra vart våren tog vägen?

god dag!
Här har solen tittat fram, men det blåser ganska svala vindar. Gårdagens sol tog hårt på snötäcket så nu har jag snart barmark på hela tomten.
Julgranen har nu tinat fram så det är nog dags att plocka bort den. Det är väl så att "julen vara väl till påska"
Så här såg den ut då det begav sig
Godkväll, här har det inhandlats trallvirke och läkt till balkongen, så nu blir det golv och ramar till nätet som ska omgärda hela balkongen, ÄNtligen blir den kattvänlig och vi kan inreda därefter :)

God dag!
Har tvättat och städat idag, så nu är det fint här hemma. Men den stora vårstädningen med fönsterputsning och sånt spar jag lite på;)
Har just haft besök av Jenny (AutumnWicca) och det var mycket trevligt som vanligt:) Katterna låg mest och sov idag. Fast precis när Jenny gått fick dom fnatt och gjorde tokrace i lägenheten. Där missade du nåt Jenny;)
Ha en trevlig kväll!

Hihi sådan otur man har ibland! Men de var ju hur söta som helst där de låg inlindade i varandra och sov under mitt besök!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus