Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 342 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 4 April 2009

Här skiner solen och det blir nog en varm dag!

Jag åker snart iväg till Fjugesta för att vinka av Yoshi som flyttar till sitt nya hem idag! Kanske det kommer några bilder på honom, Dita och Model sen Skrattande

Ha en underbar lördag och unna er något riktigt gott!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AutumnWicca
0

Här skiner också solen från klarblå himmel! Jag blir ju så glad när det är ljust!

Idag ska det bara slappas och övertala fästmannen om att mitt förslag på ommöbleringen av vardagsrummet är bäst Oskyldig

Hihi men vi får väl se!

Ha en solig dag!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

citrina
0

Här är det strålande sol. Och det ska bli riktigt varmt spås det, härligt. Vi håller som bäst på att fördereda inför vår förlovningsfest som vi ska hålla ikväll. Så nu får jag skynda, skynda!

Hoppas på en skön lördag för alla!

AutumnWicca
0

#2 Grattis grattis! Kul med en förlovningsfest! Jag har själv varit förlovad i en månad nu :)

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Leffe
0

Idag ska jag tvätta färdtjänstbussen. Sedan är det en veckas semester

Sköt om er

aggeelin
0

Åh vilken solig dag konstaterar jag som haft sovmorgon med två katter i sängen. Vår bil är ute och far, när den kommer åter ska jag åka och hälsa på en kompis som varit på sjukan i en månad, har gått ner i vikt till 52 kilo (hon är 175 lång) så nu måste hon äta upp sig så fort som möjligt.

Ha de´

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
0

Varmt och skönt och alla katterna njuter ute i solen.Själv ska jag väl ta en promenad och se hur det ser ut i skogen.

Stolt ägare till tre La permer

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sovmorgon även här, solen står högt på himlen och jag ska så smått börja göra mig redo för dagens födelsedagsfika hos en vän samt kvällens middagsgäster som dyker upp senare idag. Hoppas både på en trevlig dag och kväll!

#2 +3 Grattis till förlovningarna!

#5 Otäckt med viktnedgången, hoppas din vän snart mår bättre och att hon kan få ordning på vikten igen!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

fullbokad dag! precis hemkommen från dop ute på värmdö och skall i eftermiddag vidare på barnkalas hor bror min!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

Oj God dag!Redan eftermiddag.Nå det verkar som ni har fullt upp allihop, och att Leffe tar det lugnt.Jag har sovit länge pga olika orsaker,men nu är jag iaf pigg och nästan smärtfri.

Njut av resten av dagen!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

God kväll!

Just hemkommen från Hallstahammar och utställningen där. Väldigt trött nu!

Men Cello fick sitt andra CAC och väldigt bra kritik av domarenGlad, så nu gäller det att hitta en tredje utställning att anmäla honom till innan han kastreras, han borde ju ialla fall få möjligheten till ett tredje CAC!

aggeelin
0

God kväll. Har ätit oss mätta på god asiatisk mat, mums. Kom från någon timme sen hem… har varit hos kompis som helt plötsligt fått en aggressiv inflammation i tarmen och fick op bort hela tjocktarmen… plus kompikationer… nu är hon äntligen hemma väger nu 50 kilo till 175 cm, bara skinn och ben. Huvva Tyst Dietisten säger att när hon inte ätit på så länge förändras smaken och det är som att hamna i ett anorektiskt tillstånd - vilket jag förstod av hennes tankar kring mat. Hon ville helst bara äta frukt eller kall mat… matlukt fick henne att vilja kräkas… näringsdryck var svår att få ner.

Det känns så sorgligt och jobbigt när det blir såhär… hoppas att det blir bättre och att hon får krafterna tillbaka. Men det känns bra att hälsa på för jag tror att inte alla vänner har gjort det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet