Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 415 ggr
aggeelin
0

godmorgon 2 april!

Solen skiner,härligt! Idag ska mycket hända så nu gäller det att sno på… Katterna har gått och lagt sig i en solfläck och njuer av livet, önskar jag hade tid med det idag Tyst

Ikväll ska jag och sambon på vinprovning och trerättersmiddag, ser fram emot det!

Ha en bra dag alla! Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Avots
0

God morgon!

Här skiner det inte någon sol, men det är plusgrader i alla fallGlad

Jag skall i väg på en snabb visit i Avesta. På eftermiddagen kanske det blir en ridtur.

Får se om jag lyckas sätta lite potatis också!

Ha en bra dag!

svea1
0

God morgon!

Här är det också underbart väder, soligt och vårvärme. Idag blir det jobb för mig, men just nu räknar vi ner dagarna… På Lördag hämtar vi hem ny kattunge Skrattande Läääängtar!

AlexH
0

Godmorgon Idag är det jobb jobb jobb som gäller, fick se att min Enyas (faraohund) valpisar hade lagts ut med nya bilder på kennelns blog! de är helt ljuvliga! Ta en titt ni också Tungan ute

http://www.agria.se/blog/sofie.nsf

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Rexjen
0

God morgon!

Idag är det ett år sedan min morfar gick bort, han saknas mig!Gråter

#2 Förstår om du längtar!Glad Vi vill bli uppdaterade med bildbom när han har kommit hem och funnit sig till roTungan uteTungan ute

#3 Så söta! När reser sig öronen, för visst  har de uppåtöron?! Eeh nu Jenny som inte kan någonting alls om hundar pratat?!Skäms

MyTwiggs
0

Här är det jätteskönt väder och jag är på gott humör. Har vigt hela förmiddagen åt kattpapperbestyr, men det är så skönt att ha fått det överstökat. Registreringsanmälningar, utställningsanmälningar.. Till slut ser man bara formaliteter på näthinnan! Tyst

Snart ska jag till Katrineholm och sen hem till kattmaffian igen!

Nu är kattungarna mer och mer underbara för varje dag och alla fyra har lagt sig till med ett ohämmat spinnande. Jag minns kullen då deras far föddes och man befann sig i ett spinnande inferno när man besökte hanna och Jimmy. 4 spinnande underverk som anföll med kärlek och bus. Nu har jag detsamma här hemma! Det går uppenbarligen i arv, de där temperamentet! Skrattande

# 2 Ja, jösses! Du ser! Tiden gick fort, som jag sa!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God dag!Våren är på gång ,det känns i luften.

Trots min tandvärk Gråterkan jag se glädjeämnen.Min 6-pack CRX börjar få öron som ser löjligt stora ut (iaf idag)De tar sig också utan svårighet ur bolådan så nu blev det snabbgjord hage för att jag inte ska få dem under foten när jag rör mig.Förvånad

Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AutumnWicca
0

God dagens!

Här skiner solen för fullt och våren bara klampar fram. Men jag var dum nog att tro att att jag skulle slippa skoskav, men nu sitter jag här med två stora blåsor på vardera häl.. lätt att vara efterklor :)

Nu ska jag fortsätta med skolarbetet :)

Kram!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus