1,5 veckor kvar till bebisar *otålig*
Nu är det en och en halv vecka kvar till nedsläpp och jag tycker väl aldrig att tiden gått så långsamt, och jag tror att Lethe håller med mig. Hon längtar nog efter att bli av med stora magen så hon kan springa runt och sladda i lägenheten utan fara igen. 
Hon är väldigt beskyddande om sin mage och är det något som låter och sticker hon iväg och sätter sig på behörigt avstånd för att kolla så det inte var något farligt innan hon kommer fram igen. Tilläggas bör att i vanliga fall skulle den här madamen inte ens rycka till om det så slog ner en blixt precis bredvid henne. Hon är så söt. 
Utvikningsmagen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Magen i solen. 
Godingen
Det är en ganska rejäl mage hon fått. Undrar hur många som gömmer sig där inne…
Lycka till 

Åh vad spännande!!! Rejäl gosmage!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
härlig mage, spännande och se vad den döljer
Ååå snart är det äntligen dax! Det är så spännande!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hon är sååå vacker Lethe!! Förstår att hon börjar va less på magen, den är stooor. Skicka gärna hit en liten mini-Lethe sen 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vilka härliga bilder på en härlig mage

Spännande :) Så runt och söt hon är
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
Det blir nog ändå en 7-ungarskull till här i Uppsala.
Du har väl tillägg och pipett eller liknande hemma?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Haha, supersöt! Och hon låter jättegullig som beskyddar sin tunna, någon kan ju komma och nalla honung ur den! 

Oj, hon ser nästan ut att vara lika tjock som Alfa var då hon fick sina 10!

Vilken fin mage som bara jäser och jäser!
Ska helt klart bli intressant att se vad Norton och lethe har bakat ihop, kan ju dessutom bli en hejdundrandes färgpalett.

Oh så spännande! ser ut att kunna bli massa bebisar hos er.
Ika tror jag får 4 st den här gången också, 950 g upp nu ca nu.
Vi får kanske sitta och bebisvaka här på nätet tillsamman :-) .
Sambon o jag är bjudna på påskfest men jag får stanna hemma och vakta, försöker övertala pappa att komma och hålla mig sällskap så jag inte bli mol allena…

Spännande! ser ut att bli många Cello-kusiner

Hej allihop! Så spännande att höra att ni väntar smått. Jag väntar min första kull 14-16/4 och den blivnade mamman är Zoot´z Duracell. Hon är definitivt inte lika stor som Lethe men en ska väl gömma sig där inne iaf. Det ska bli så spännande, vi får väl sitta här och vaka ihop under påskveckan?

Oj vilken tjockmage.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Åh jag som satt och längtade efter lite magbiler. Hon är så ljuvlig lilla (stora) mamman!

Fine magen, skal bli spennende å se hva som gjemmer seg der 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Jo, jag är rätt spänd själv.
Det sparkar och har sig vildsint på båda sidor och magen kränger än åt ena än åt andra hållet när hon lunkar fram. Jag har bestämt mig för att det är en liten pojke på vänster sida längst ner och en flicka på höger sida längst ner. Ska försöka vara uppmärksam på vilket horn som kommer först när hon föder. 
#19 Människan spår och Gud rår säger man..
Du kanske får så mycket att göra så du inte hinner kolla så noga
Så, har du tillägg hemma?

#19 Kanske tar jag mig en prommis och kikar på magen ikväll. Är ni hemma?

#20 Vi har inte tillägg än, vi hade tänkt att köpa det nu i dagarna när vi blivit så pigga att vi tar oss utanför dörren.
Har du över? I så fall kan vi kanske
köpa loss lite av dig? Närmare än Gunnars…
#21 Vi är hemma mig veteligen, men det är bra att höra av sig först för säkerhets skull. 

#22 Jag skickar ett mess.
Vi har lite KMF eller hur det förkortas hemma som jag kan ta med ifall jag springer förbi ikväll.

#23 Toppen, det tar vi gärna emot!

Detta är sååååå spännande! 
Bra med tillägg - att ha hemma menar jag, men jag satsar på att göda mammakatten i första hand. Å andra sidan brukar det bli lite tillägg till henne med. I varje fall om kullarna är stora som Bellas och som Lethes verkar bli.
Jag tror på sex stycken jag - dvs ett helt kompani av små krulliga terrorister 

#22 Mitt är snart slut, köpte hos vet. när jag fått min stora kull. De små(3 v.) får tillägg en gång om dagen tills de ska börja äta fast föda,så jag behöver det som är kvar.Annars hade du fått ta burken!

#28 Bara elakt förtal, han är ett litet lamm det ser jag ju,visserligen i Ulvakläder men ändå

#29 Hi hi eller hur

Åh, vilken mysig mage! 
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?