Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etiketthälsovård-skötsel-omvårdnad
Läst 460 ggr
AnnaS
0

Uppdaterat Pawpeds

Hej,

nu har jag uppdaterat Pawpeds igen med scanningsresultat. Den goda trenden fortsätter - skönt!! Skrattande

Eine
0

Bra AnnaS.Har bokat datum för ännu en av mina killar men måste vänta ända till den 17/4 innan vi får komma.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnnaS
0

Jag har väntat sedan november på att få komma och scanna Skrattande Det är inte lätt att bo ute på landsbygden Flört

Eine
0

#2 Ok då, du är värst!FlörtJag hade hoppats på att få komma nu denna veckan,men Jens är ledig.Och till och med på Långfredagen ska han vara ledigFörvånad

Rexjen
0

Vad roligt! Glad

Ja, vi ska väl iväg och skanna några missar snart igen, är så glad att vi har nära. Bävar inför BEAR-testet på Ninni, känns så bängligt. Man blir lätt lite bekvämTungan ute

AnnaS
0

#4 BAER? Hoppas det går bra, jag håller tummarna!

MyTwiggs
0

Förlåt om jag är lite efter, men är det så att jag måste skicka riktiga papperskopior till dig på stamtavlorna eller räcker det med scannade på mail? Jag ska ju skicka in mina kattungars stamtavlor nu :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnaS
0

#6 det går bra att skicka scannade kopior eller bara maila mig uppgifterna i ett email Glad Det jag behöver är katternas namn, föräldrar, färg, födelsedatum och regnummer.

Strawberrygirl
0

Härligt med fler positiva resultat! Jag ska scanna två av mina i Helsingborg på söndag… känns alltid lite nervöst.

Rexjen
0

#5 Ha ha, japp! Jag skriver alltid fel, BAER ska det såklart stå, inte björnTungan ute

Eine
0

#9 Lycka till! Jag tycker att din Ninni är mycket vacker!Kyss

Rexjen
0

#10 Tusen tack!Glad