Q mage

Vilken söt liten dam!
Spännande. söting
Spännande!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Det där var en söt liten mage! Vilken fin bild på henne där i fönstret! 

Sötnosan, vilken fin mage hon har!
Ska kullen bo hos fodervärden eller ska du ta hem Q när det är dags?
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jag tar hem Q snart.Den 28/3 är ju sista dagen hon får flytta så det blir väl då antar jag om det inte blir tidigare.Jag vill ha kullen här hemma så att jag har koll på den.Jag är för mycket kontrollfreak för att fixa det där med foderkatter.
Stolt ägare till tre La permer

#7 Förstår dig… Jag har aldrig haft en hona på foder och jag är ju lite kontrollig av mig jag också, anledningen till att jag frågar. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Spännande att följa hur magen växer…
#7 bra beslut, precis så tänker jag också för framtiden, jag komemr ta hem ev. foderkatter till mig när kullen skall födas.. Så funkar det inom hundvärlden och det tycker jag är bra, det är ju endå jag som uppfödare som har ansvaret 
Lycka till. Det ska bli spännande vad som kommer att komma ut från den söta magen!

Oj! Snart dax! Lycka till! Tror som du, det är tre!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#11 & #12 men ni har ju fel för jag vet precis hur många de blir, könfördeleningen och färgerna 
#7-8-10 Men tjejer,litar ni inte på era fodervärdar?Jag tar hem honan enbart om fodervärden ber mig.Annars blir katten kvar hemma i sitt lugna bo..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Det är inte det att jag inte litar på fodervärden men det passar inte mig att ha kattungar borta.Därför kommer jag aldrig mer att ha honor borta på foder.Q bor hos min dotter och q är van att vara här hemma och smälter in i övriga kattflocken utan problem.
Stolt ägare till tre La permer