Bojkotta Iams NU!!!
Jag tog upp det här på ett annat forum för ett bra tag sedan men fick inget gehör. Hoppas det går bättre nu

Jag agerade överilat. Peta har 31 åtalspunkter på sig om djurplågeri själva. Se inlägg på Musifokus.
Finns även en ytåd i detta ämne på norsk skogkatt iFokus.
//RolfH
det verkar ju inte som någon av oss besökare använder
Iams….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
… eller så har vi bättre förstånd än att låta oss svälja de "sanningar" såna här webbsidor från såna här avsändare ståtar med. 
Vet inte vad man ska tro om detta…men allt som skrivs och "dokumenteras" är ju inte sant.(det har också spridits ett rykte på nätet om kattungar uppfödda i flaskor som ni kanske vet…hur det nu skulle gå till-fysiskt omöjligt!Det var också ett upprop man skulle stoppa djurplågeriet…snarare virusspridning kanske!)
Det har ju förekommit denna Iamskampanj emellanåt-men inget skrivs i tidningar och vanlig media..och fodret fortsätter säljas..
Det verkar otroligt om dom skulle komma undan med det faktiskt-om det är sant.Och-om det vore sant så är väl massor av andra fodertillverkare likadana..
Använder inte Iams nu men har för länge sedan använt hundvarianten Eukanuba- till en hund.Bra var det iallafall..
Ska fråga min kompis veterinären vad hon vet om detta!!Man undrar ju..
Behöver inte bry mig. Våra katter bojkottar själva Iams. De vill absolut inte ha det fodret