Vilken försäkring ska jag välja??
Har haft IF på mina två kastrater men nu var det dags att försäkra lillskiten Isa oxxå. Men vilket försäkruingsbolag har ni och varför. HJÄLP det är ju en djungel….

Jag har Agria och valde dem för att de (då) gav möjlighet till högst tak, dvs vad försäkringen max ersätter under ett försäkringsår.

Agria har precis (från 1/4) sänkt taket. Vet att den dubbla vetvården nu är på 50 000 och går inte under 20000 när katten blir gammal. ¨
den enkla vet jag inte riktigt.
Jag har Agria och har aldrig haft problem med dem. Dessutom sänks premien om katten är skadefri efter årsbasis
Vill du veta mer får du gärna höra av dig till mig.Ombud för hund/katt.

#3 Det där jag aldrig upplever då ;-) Jag måste vara Agrias mest olönsamma kund…
fast ärligt talat har inte ens jag med tre samtidiga sjuklingar haft några problem att få ut på försäkringen - en journalgenomgång när Tamlin diagnosticerades med HCM bara några månader efter att vi skaffade dubbel vet.vård (jag hade faktiskt inte opponerat mig om jag bara fått ersättning enligt enkel) och annars ingenting trots att jag något år lyckades maxa ut två katter… Men kanske måste jag tom vet.besiktiga en ungkatt nästa gång, jag har ju trackrecord med BARA sjuklingar