Godmorgon 31 mars
Nu har vi kommit till sista dagen i den första vårmånaden… Trötta idag, sommartiden gör sig påmind. Katterna ligger och spanar in under soffan och för mig som tvåbening går det inte att förstå vad de spanar på? Nu är det dags för en tid av tentarättning igen, hoppas på bra resultat förstås.
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon! jobbar hemma idag, ska ta med kissarna till veterinären för vaccinering och blodtypning m.m det blir kul och se hur de tycker om bilresan tillsammans, jag inreder den stora hundburen med sandlåda så de inte behöver sitta i liten väska i bilen :)
God morgon!
Jag har fått rapporter från Mansonkullen och det är bara glädjande besked. Lilla Heart har ny fått namnet Trazy och sätter Strindberg, rexkompisen på plats hemma i Norrköping! Vilken brud! Trion Dita, Yoshi och Model har med gemensamma krafter pillat ner en blomkruma hos josefin som är van vid husisar! Nu börjar hennes rexägarliv! En ny era! (tre blir dock snart en, då Yoshi och Model flyttar vdare).
Jag plåtade mina små älsklingar här hemma nu på morgonen och idag får Mojjan säga god Mojjon!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#2 Mycket fin bild på kissen din!
Här ska det strax iväg för att ha lektion om rapporten vi ska skriva. Annars hoppas jag på sol fram mot eftermiddagen.
Kram
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
God dag allihopa!
Imorgon är det första april och då ska jag sluta snusa. På alvar alltså… 
Gick en mysig vårpromenad, tussilago i backarna -nu är det vår!

God kväll!
Äntligen hemma i stugan igen!
Nu skall jag ut med hunden i den smältande snön.
Sen är det sov dags!
God natt!