Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 717 ggr
kissan78
0

Feline greenies säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kompis till mig har kommit över ett mindre parti greenies, 85g påsarna. Är någon intresserad? Kostar 75:-/st + ev frakt.
Det finns i smakerna tempting tuna, ocean fish, savory salmon, succulent beef och oven roasted chisken.
Jag har lovat att hjälpa till att kolla runt bland "kattfolket", om det är någon som är intresserad så hör av er till mig via pm el mail, info@kattmillas.se, om ni vill ha någon påse.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Clee
0

Hm, gick det inte ut världens varningar om Greenies? Är det den godisen som funkar som tandrengörande också och ser ut som små tandborstar? Minns bara att det var hundar och katter som dött av att de fastnat i tarmarna pga att de inte kunde brytas ned, så jag har undvikit det sedan dess. Men det kanske bara är ett märke?

kissan78
0

Har då inte hört något om att djur har dött av det… Tillverkningen i England el var det var i europa såldes och dem som tog över slutade tillverka kattsortimentet och inriktade sig bara på hund. Nu finns dem mest bara på amerikanska marknaden att få tag på men vissa djuraffärer importerar därifrån iaf men säljer dem rätt dyra pga alla kostnader.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se