Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1471 ggr
MyTwiggs
0

Mansonkullen har flyttat hemifrån!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja så var de plötsligt 12 veckor! Tiden har rusat iväg och jag känner mig lite upp och nervänd. Jag tror inte att det är bra att ha sin första kull hos fodervärd, men det har inte varit några problem. Det känns bara lite konstigt.. Ni förstår nog. Jag med min känsliga mentalitet… Gråter

Först ut får bli den härliga pojken Yoshi som flyttar till rara Elina Lyckaro och blir starten för hennes nya katteri i Varberg! Jag är mycket nöjd med Yoshi och han är en kille med krut i! Full i 17! Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

En till på Grabben som på söndagarna kallas S*MyTwigg´s Ka-Boom Ka-Boom

www.mytwiggs.com

Eine
0

Ojdå, undrar om inte din kattungeköpare var ute efter en maskad hanne och inget annat?Eller så minns jag fel.Så bra att hon ändrade sig i så fallGladEller är han maskad med vitfläck?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

En tjej med attityd! Helvilda S*MyTwigg´s Antichrist Superstar "Sol"! Okristligt tuff och… Ja… Ni ser själv! På tal om aktuella trådar så vill hon stolt visa upp sin vackra päls! Flört Kyss

Hon åkte tillbaka till Grillby för att starta sitt ungkattsliv med mamma Nappis hos Camilla!

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Vår älskade lilla S*MyTwigg´s Doll-Dagga Buzz-Buzz "Dita" Liten som en docka och ljuv som en hind! Hon flyttar till min ärade fodervärd Josefin Erlandsson i Fjugesta. Omönstrad var namnet! Blå är min chansning!

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

Här var hon oskarp, men jag lägger in bilden för Yoshis skull Flört

Eine: Yoshi är svartvit Skrattande Ej maskad

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

S*My Twigg´s Heart shaped glasses har ännu inte fått något definitivt tilltalsnamn av sin familj i Norrköping. Hon har kallats Hjärtat av oss och har nog nyss kommit hem till nya bostaden och rexkompisen Strindberg från Ärenskogens. Hon kommer nog att få ett fint liv med familjen Keteli!

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

S*MyTwigg´s New model no. 15! Månadens cornish! Mer behöver jag knappast säga! Mjuk och go är denna dam som kommer att flytta till Oslo i Påsk och påbörja sitt liv tillsammans med Aaron Haglund och hans flickvän Nicole! Hon går under namnet Model - Rätt och slätt!

www.mytwiggs.com

AlexH
0

jättefins! jag tycker väldigt mycket om Yoshi, fin öronställning och profil Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MyTwiggs
0

Klart slut från Mansongänget! Här lämnar jag över staffettpinnen till deras nya ägare att fortsätta bombardera med bilder efter behag. Jag har förstås tipsat om Cornish rex iFokus till de som inte är med! De får inte missa sveriges hemtrevligaste rexforum!

Jag avslutar med en bild på Yoshipojken som visar hur tokigt det kan bli när öronen inte får plats att bre ut sig i buren!

Over and out!

www.mytwiggs.com

svea1
0

#2, det stämmer att jag letade efter en maskad hane från början. Men vem kan motstå lille Yoshi. jag är väldigt nöjd med mitt val Skrattande

MyTwiggs
0

# 10 Jag tror inte att du blir besviken Flört Tungan ute (Får man säga så om sina egna kattungar?) Flört Tänk om jag inte släpper honom ifrån mig då Oskyldig…. (Oroa dig inte! Jag tror att du är en utmärkt ny matte till grabben!)

www.mytwiggs.com

AutumnWicca
0

vilka söta små kissar :)

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

zoolatri
0

Nu är Dita hemkommen till Gropen, och allt går jättebra, hon utforskar och spanar in omgivningarna. Verkar inte alls ha någon separationsångest, än iallafall:) Bilder kommer nog imorgon!

Jag är kär i min lilla kattfröken!

MyTwiggs
0

# 13 Tack för den rapporten! Kyss

www.mytwiggs.com

Pus-
0

Lykke til videre i livet til Manson-kullet. Håper vi får se maaaange bilder av de etterhvert som de vokser. Søtingene Kyss

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

aggeelin
0

Så fort de har växt de små och så spännande att flytta ut! Lycka till på färden till dem Kyss

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anna77
0

fantastiskt söta! Gillar bilden på "Dita" #4 så gullig!!

AnneAlva
0

God lycka i den nya hemmen små Manson-barn! Väldigt fina bilder, men så är de ju fina kattungar också. Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex