Ny medlem!
Hej!
Jag heter Ulrika och blev precis medlem här. Jag har tre Cornish rex kissar boende här. Två kastrater, Linus och Joker och så min nykommling Isa, från Zoot´s katteri. Nyfiken som jag är så sökte jag på Zoot´z och hamnade här, bl.a.
Måste oxxå tacka alla snälla medlemmar som skrivit så snällt om Zoot´z Isa, när hennes uppfödare visat bilder här på forumet på henne.
Isa har nu bott hos oss i en vecka precis, och mår som en prinsessa, Linus och hon är kompisar medan Joker är betydligt mer reserverad. Men man ser att han är avensjuk när Isa och Linus leker.
Välkommen hit!
Fröken Isa är jättesöt!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Isa är ljuvlig!!!! Man kan inte säga annat än snällt om en så söt och fin tjej. Vissa katter behöver längre tid på sig attacceptera nykomlingar, men om det "bara" är så att han är reserverad och "avundsjuk" så smälter han nog snart han också.
Lycka till och fortsätt rapportera om hur ni har det med både bild och text (gärna på kompisarna också).
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Tack "Racerdonnans"!
Hon är helt bedårande Lilla Isa, jag har ju två killar som är två år och Isa är nu vid 15 veckor lockigare än dem båda tillsammans. Jag är helt förundrad över hur lockig lil tjejen är.
Jag är helt övertygad om att Joker kommer att smälta, han har på en vecka gått från en LIVRÄDD, FRÄSANDE och SPOTTANDE kille till en försiktigt nyfiken plutt. Hehe. Bifogar en bild på både Linus och Joker ( Kazemirez Jackie & Kazemirez Joker)
Båda killarna har jag ställt ut, Linus älskar det men har en "grop" på näsryggen och så är han inte så stor (han vägen bara 3.5 kg) medan Joker är bra i storlek och inga gropar, men iövrigt ser han ut som en lockig "bondkatt" Hihi. Men söta är de ändå…..
Välkommen hit! Jättefina cornishar och vilken mysig bild på killarna!
Hejsan Ullis Kul att du har hittat hit!
Missarna ser urmysiga ut!
*kram*
Alex

Välkommen hit och vad roligt att du fått hem vackra Isa, de blir nog vänner snart allihop!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Välkommen hit.Jag hoppas att du ska trivas här.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Välkommen :) fin kisse du har!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

#3 Tack för presentationen av de två mysgrabbarna. Fick inte riktigt grepp om vem som var vem men om Linus är den "svarta" så ser han riktigt fin ut tycker jag men om du jämför honom med Isa så ligger han ju lite i "lä". Om Joker är den mösntrade så var det lite svårt att se hur han ser ut förutom att han ser riktigt mysig ut. Antar att vi får se mer av dem också framöver.
.

Velkommen hit. Utrolig fine katter du har 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

#10 Du har rätt Joker är den "mönstrade" och Linus är inte svrat utan vackert chokladkärgad.
Jag kan oxxå rapportera att Linus och Isa är bästa kompisar och ligger så sött och myser bredvid mig i soffan. Joker börjar oxxå smälta, de sniffar på varandra men inte mer. Hihi.
Bifogar en mysig bild på Linus.
Välkommen. Fina katter du har

#12 Aj, aj miss av mig, men det var därför jag skrev "svart" på det sättet då jag var lite osäker pga av den varmt bruna nosen. Hade en svart tös som i solsken såg choklad ut och visste inte om det var ljuset som spelade mig ett spratt. På den nya bilden syns färgen dock väldigt tydligt. Varm och läcker!!!!

# jag valde oxxå ett väldigt dåligt foto, Linus ser verkligen svart ut. Så jag hde också trott att han varit svart om jag ara sett honom på en så dålig bild…
Ha det så gott!!
Välkommen hit! Fina katter du har! Vi älskar bilder! Hoppas allt går bra och att dina katter blir goa vänner snart, det verkar ju gå framåt iaf!
Välkommen hit!
Isa är helt underbart söt…
och de två grabbarna ser mysiga ut, choklad är en så häftig färg!
Jag har också två rexar från Zoot´z (en på foder) 
/Johanna med Enya & Sushi