God morgon 29 Mars!
Snart ska jag gå hem från jobbet och lägga mig och sova. Ska bli så skönt!
Vad ska ni hitta på för nåt idag?
God morgon, kära vänner!
Klockorna är omställda här och vi är alla lite sega. Idag ska jag pyssla lite med kattungarnas saker och i kväll bär det av på bio med min mamma! Vi ska se Män som hatar kvinnor, och ni minns väl hur i extras jag var när jag läste böckerna?
Hoppas att ni alla får en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
jag skulle fakturera, som jag alltid gör sista söndage i månaden.. Naturligtvis så är den servern nere så jag kan inte göra annat än vänta…. Typiskt!!

morrn morrn :)
Jag ställde om klockan igår och känner redan av den.. men skönt blir det sen när man vant sig :)
Min egen dator stular massor just nu och det är tur att detta hushåll har två… sambon ska bråka med den så den fungerar idag. Jag ska nog sticka lite samt titta konståkning
Ha en fin dag
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

God morgon!
I dag skall jag sätta mig i bilen för ännu en färd ner till huvudstaden, tack och lov blir det bara ett kort besök där.
Så tills dess är det lite packning, samt forskning i varifrån läckaget under min diskbänk kommer.
Ha en skön söndag!

God förmiddag!
Mulet och tråkigt väder idag. Väntar inget roligt idag, ska plugga hela dagen och försöka bli klar med ett arbete. Ska bli skönt att få det överstökat.
Hoppas ni får en bra söndag!
God morgon.I dag flyttar vackra Madame Nonin,en av de finaste honor jag fött upp på senare tid.Känns lite tungt i bröstet,hon har bott här sedan 10 oktober.Men hon får det så bra och kommer iaf att ställas ut en gång för AG. Jag ska bara försöka välja en bra utställning nära mig.
Ha det gott.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#6 *hint* SNRF i maj.. vore jättekul att se henne där .)

Snö, snö igen men skönt ändå. Det blir så rent och fint.
Städ och städ inte lika skönt!!
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#7 Inte i maj
…Hon bor lite långt ifrån mig.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora