Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 565 ggr
AutumnWicca
2009-03-28 11:26
0

God morgon!

Hej alla glad :)

Här är det plusgrader och melodikrysset just nu så allt är frid och fröjd. Hoppas det fortsätter att töa bort snö :)

Kram

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

aggeelin
2009-03-28 11:29
0

Upptäcker att vi skrev samtidigt -

Är det någon som är vaken - Är morgonen god… ? Nja idag var det trögt och föga lockande att gå upp - och ute är det vitt vitt vitt, hoppas på värme idag så det försvinner.

Här har "storkatten" börjat hoppa upp på allt som är högt vilket inte alltid är så bra… men vad göra?

Idag ska jag åka och hälsa på en kompis som är långtidssjukskriven med ständig värk (hon är op för diskbrock och sen konstaterat fibromyalgi). Vi hade tänkt "vårshoppa" på stan och umgås men det passar inte i det här vädret tycker vi. Få se vad som händer hemma hos henne i lilla byn istället…

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AutumnWicca
2009-03-28 11:32
0

#1 oj :) jag såg inte det

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

RacerDonnans
2009-03-28 13:50
0

Hej!

Hm, lyckades missa detta inlägg. Fortsätter väl på detta istället.
Här snöar det, härligt!! Det blir dock ingen tur till fjällen utan en städhelg! Ungarna saknar att leka med vännerna så de får en kompishelg.
Hemkommen från studierna i Umeå och kan koppla av en stund från pluggandet. Har dock haft urkul då vi fick framföra fyra låtar per ensemblegrupp för övriga klasskompisar innan vi for hem igår.
Jag fick leka rockbrud och sjunga Pinks So What!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Avots
2009-03-28 18:13
0

God eftermiddag!

I dag har jag varit ute på en liten ridtur, detvar rikgtigt skönt.

I dag töar det här, det är härligt, hoppas den kommande veckans utlovade varmväder dyker upp, för då kanske jag snart får se mina rabatterGlad.