Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 311 ggr
MyTwiggs
0

God morgon Fredag!

27 Mars är det idag, och jag vet att jag har några kattungeköpare som definitivt har startat nedräkningen! Det är underbart roligt att få följa deras otåliga väntan och förväntningar! Snart ska Mansonkullen flytta och för varje dag så kommer vi en aning närmare det som några rara familjer väntat på… och kanske som jag fasat för Flört

Hoppas att nu har ett bättre fredagsväder än vad jag har här! Snö!

Ta hand om er idag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AutumnWicca
0

Hej hej!

Här bara vräker det ner snö och verkar ha gjort så större delen av natten av dömma av mängden. Igår hade vi torr, bar markt och nu bara snör… *suck* när ska eländet ta slut?

Ska demonstrera nålbindning för en kompis idag och åka ut och storhandla.

#0 Kan förstå att de har nedräkning :) så spännande så!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

AnneAlva
0

Godmorgon!

Här är det soligt men blåsigt, lyckligtvis nog ingen snö! Katterna har levt rövare inatt och tagit sig in i min garderob. Eller katten borde jag kanske säga, för jag gissar på att det är Tussen som varit i farten. Ivrigt påhejad av de övriga förvisso, men mig veteligen är hon den enda som kan konsten att öppna garderobsdörren. Nu ligger hon bedrägligt lugn och gonar sig på en filt på skrivbordsstolen bredvid min, hon ser heeelt oberörd ut. Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Wiveka]
0

God förmiddag!

Ikväll bär det av till Åbo med två av katterna. Utställning i dagarna två. Vi är ett helt gäng CRX-ägda som ska åka.
Det känns både kul men även nervöst. Jag har inte varit i Finland tidigare och ställt ut.

MartinaH
0

God förmiddag!

Har tvättat hela morgonen, lite jobbigt att kliva upp tidigt bara för att tvätta när jag kunnat ta sovmorgon, men skönt när det är klart iaf. Idag ska jag sitta hemma och plugga hela dagen. Känns ganska skönt att hålla sig inomhus nu när snön vräker ner ute *burr*.

TereseE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen fredag!

Har städat och fixat på fm, så nu är det fint inför helgen. Blir nog en sväng till Ikea för att köpa lite nytt till min dotters rum.

Hoppas på solsken idag…

zoolatri
0

Jag har räknat och räknat och räknat ner! Nu ska jag jobba 05.00-18.00 hela helgen så tiden kommer gå extra fort till måndag:D

Det ska bli så kul att få hem den första cornishen:D

Eine
0

God dag!Det ligger uppbrott i luften!

I går flyttade min älskade Ashberg till halvfodervärd och på söndag flyttar min vackra Madame…Visst det har varit planerat i månader men det känns lite svårt.

Lycka till ni som ska på utställning

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

svea1
0

Jag är nog den mest otåliga nedräknaren här…Flört

Åh, vad vi längtar efter att få hem lilla Yoshi!

Jag tror faktiskt att Gösta kommer bli väääldigt nöjd med sällskap igen. Nu har han varit ensamkatt i 2 månader och är deppig! Han har gått ner i vikt, och är så sällskapsjuk att han är som en igel. Han vill ha någon busig kompis att hitta på hyss med!