Redan 7 veckor! *bilder*
Mina ärade gosebebisar, Terry pratchett-kullen är 7 veckor! Jag tänkte presentera dem lite närmare för er!
Först ut idag är Anna! Hon är en otroligt framåt tjej med en härlig utstrålning. Just nu ser hon väldigt baby-söt ut, men jag hoppas att hon med tiden ska bli en vacker och störtskön dam här hemma. Hon är anmäld till Linköpings kattklubbs utställning nu i vår.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Sen har vi boven i beslutsångestdramat! Anton Fjanton! Han är en tuff kille på alla vis, men är den förste att sätta igång spinn-motorn. Jag kan bara inte bestämma mig… Ska jag behålla honom eller ej?
Anton leker bäst med Ballan och han är nyfiken som få. Han är först fram, vad som än händer, och inte sen att anta den ena utmaningen efter den andra.
Här visar han hur man inte ska hålla öronen (men de är lite för tunga just nu, så de vill inte riktigt stå som de ska) 
www.mytwiggs.com
Sanny! En liten kopia av sin mamma! Hade det inte varit för att jag redan har en Kisi hade jag behållit henne också, men vad ska jag med en hel kull till? 
Sanny är en otroligt godmodig flicka. Hon tycks aldrig bli upprörd för något. Livet leker och hon ser något roligt i allt! Hon leker helst med Anna eftersom Ballan är för timid och Anton för hårdhänt! Det roligaste Sanny vet är att åla sig och krypa längt den lilla klös-tigern!
www.mytwiggs.com
Och så har vi Ballan! Jag vet inte om han där uppe skickade ballan som en välsignelse… Hade jag varit religiös hade jag varit övertygad. Nu tvivlar jag 
Ballan är söt som socker och otroligt snäll! Han leker försiktigt men kan koppla på raketmotorn. Han hoppar och far, och springer snabbt… tur är väl det, eftersom han ofta har Anton Fjanton i hälarna! De lever bra tillsammans, speciellt när Anton inte hinner i fatt Ballan. Prickarna på Ballans näsa tyder på att han varit minigris i sitt tidigare liv, och de blir ara tydligare och tydligare.
Han är den unika griskatten med fårull och tryne, söt som en liten nyponros och from som ett lamm!
www.mytwiggs.com
En till bild på Anna… Rak profil!
www.mytwiggs.com
Fina hela högen, men skulle du vilja skicka ett paket till mig så får det gärna innehålla lilla sockersöta Sanny!
Jättesöta
# 8 Jag tror att Sanny har hittat sin nya familj nu. Det kommer ett par och tittar, men nog kan du allt få en till bild på henne i alla fall! Hon är härlig!
www.mytwiggs.com
#10 ha ha, hon såg ju ut som en liten råtta där!

De är ju så underbart söta! :)
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

De är fina allihop, jag fastnar gång på gång för Anton, han har något visst den lille charmören. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Sötnosar!
#5, De är så goa när de busar!
Vilka sötnosar

Så fine de er! Sanny 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Sötnosar hela bunten. Gillar Sannys färgfördelning - läckert!!