God morgon 24 Mars!
Solen skiner och i natt kom ännu mer snö. Det är en perfekt dag… NOT! Såhär skulle det ha sett ut i december!
Nu är jag trött på vintern och vill ha vår på riktigt!
Kattungarna är ljuvliga! De ränner runt som små skottspolar. De har 4 helt olika personligheter och jag ska ta lite nya kort nu!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Här skiner också solen, men det blåser en bitande kall nordlig isvind, sist jag tittade var det -5,7 grader
Var har våren tagit vägen, de skrev ju i Aftonbladet förra veckan attt den var här nu, skall man aldrig kunna lita på kvällspressen
Men vi borde i vilket fall som helst vara en dag närmare värmen
Ha en bra dag!

Hej :)
Här kom det massor med snö igår kväll, det som precis hade börjat torka upp efter förra smältningen… Idag händer just ingenting och det är skönt :)
#0 och 1
De sa på vädret på TV igår att våren inte kommer förrens till helgen igen. Det ska vara kallt nu hela veckan…
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Goddag!
Fast egentligen är det en skräpdag, vaknade halv fem i morse med 39 graders feber och frossbrytningar. Bättre mornar har jag upplevt… Ska ägna mig helhjärtat åt att kurera mig idag och klappa Lethe på magen, det sparkar och har sig därinne nu. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God dag i den försenade vårens tid
En mellandag som snart blir kväll.Jag har inte gjort något nyttigt alls
Fast det är ok säger mitt bättre jag..det tackar jag det för.Har mycket att tänka på, det syns inte utåt i form av putsade ljusstakar och nybakade bullar,men känns kreativt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora