Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 735 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-03-23

God morgon
Måndagmorgon och mitt huvud känns så tungt och nu blir det 12 arbetsdagar på raken. Tänk vad man har att se fram mot. Den trettonde dagen med semester om jag räknat rätt.

Sköt om er

MyTwiggs
0

God morgon!

Det är helt vitt utanför fönstret!!!

Idag ska jag ha lagården och bonden Olle åker till huvudstaden på Bob Dylan! Det kan mycket väl komme en kalv under dagen.

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Natali
0

Morron.

Jag kom hem igår efter ett trevligt årsmöte. Träffade både nya och gamla bekanta. Fick upp och ta lite värktabletter i morse för att kunna sova vidare. första på en vecka. Är lite trött av dem nu.

Sonen är hemma med halsont och förkyld. Jag har också halsont.

Saga har verkligen saknat mej. Jag snabb åkte på affären i går, strax efter jag kom hem. Då stod hon tydligen och jamade efter mej. Hon har också väckt mej gång på gång  halva natten för att komma under täcket, eller få uppmärksamhet eller något annat. Tillslut så fick jag nog och knuffade ner henne i till min fotända. Efter några gånger så fick vi en lugn natt.

Har just gett kattungarna majsvälling. Alla smakade i alla fall.

Nu får ni ha en bra dag så ska jag äta frukost.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Avots
0

God morgon!

Äntligen tillbaka till i min lilla stuga efter fem dagar i Stockholm. Här är det lugnt. Snön hade inte smält så mycket som jag hade hoppats och ny kom igår.

I dag skall jag bara ta det lugntGlad

Moyan
0

Hej!!

JAG ÄR SÅ SURSkrikandes

Grannkatten har PISSAT ner hela vår ytterdörr!!

Måste skura…

Nåja, det kan nog bli en bra dag trots allt.

Kramar Kicki

Eine
0

God morgon vänner!Skrattande

Låter ändå som en bra måndagmorgon, om man bortser från huvudvärk och jobb,kommande kalvning och sjuka barn.Hmm vilken kompott.Obestämd

Grannens kattpiss på dörren tar nog priset!! Stackars dig.Det du kan göra är att be grannen komma och skura efter sin katt! SkrikandesDet skulle jag göra!Flört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Goddag!

Idag var det segt att komma upp, har snittat på ca. 4 timmars sömn per natt i helgen och jag är lite sliten. Men jag har haft roligt och det var ett mycket trevligt årsmöte. Min kumpan och jag var väldigt samspelta visade det sig, så vi letade upp en trevlig krog med dansgolv på lördagkvällen och där blev vi till 02 på natten.Oskyldig

Nu ska jag sitta ner och titta lite på SVERAKs uppfödardiplomeringstest. Fick hem det i fredags men hade inte möjlighet att titta på det då när jag stressade för att hinna med tåget. Hoppas ni alla får en bra dag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

AlexH
0

Jag jobbar hemmifrån med en jätteförkyld Axel.. Hans förskylning har satt sig i ögonen, stackaren så han är alldeles igenkloggad.. så det blir att vara hemma denna vcecka - mer eller mindre

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

aggeelin
0

Godkväll Skrattande hemma efter en intensiv dag med undervisning. Trött man ska nog åka och styrketräna lite, body pump. Nämen nu har Charlie lyckats klämma ner sig i översta skrivbordslådan, är det möjligt - johodå - vissste inte det!

#1 Är du hemma på kalvfödslar? Jag har varit med många gånger men det var såå längesen jag var liten och med i ladugården nästan varjde dag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

Sitter på rummet i Umeå efter en intensiv dag på skolan och en tidig bilfärd upp från Jämtland. Gäsp!! Skall plugga lite nu!!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AutumnWicca
0

Idag har jag haft slutredovisning av en kurs. Från 8-17 och har bara setat och lyssnat på 18 personer som berättat om sina produkter. Nu har jag huvudvärk, med det var det värt, jag har nämligen helt ledigt nu till måndag nästa vecka…. ska bara slöa och sova :)

Kram på er

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

MyTwiggs
0

Varit ett sista varv i lagården och nattat korna. Inga nytillskott i kväll. Skönt!

God kväll och god natt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com