Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 507 ggr
AlexH
0

Godmorgon Söndag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Solen skiner och barnen är på gott humör! Idag ska det städas hemma! :) Bifogar en liten bild på sötnosarna vi var och besökte igår!

![](C:\Documents and Settings\aholmgre\My Documents\My Pictures\Kamera\21MAR2009\only one awake_21mar09.JPG)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag har sovit 12 timmar i natt så nu tror jag att jag är någolunda utvilad! Idag ska jag prommenera och försöka komma i kapp med hälsan efter helgens festende!

Ha en fin dag!

# 0 Åååå, så söta puppisar!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Wiveka]
0

God morgon!

Seg idag, var på distriktsstämmma för HSB Stockholm hela dagen igår. Helst plötsligt så sitter jag i styrelsen för HSB Nacka/Värmdö. Förstår aldrig hur det där går tillFlört

Leffe
0

God morgon. Idag är det årsmöte i kattklubben som gäller

Sköt om er

TereseE
0

God morgon!

Idag ska vi bara vara hemma och mysa hela familjen. Var en hektiskt dag igår med besök från svärfar med fru på morgonen, kattungespaning hos Eine mitt på dagen och middagsbjudning hos svärmor med familj på kvällen.

Hoppas ni får en riktigt skön söndag allihopa!

Eine
0

God morgon! GladUnderbart att klockan inte ringde,men jag vaknade 10 av att god vän ringde.Det var iaf ett trevligt sätt att vakna på!Vi hade ett givande samtal bl a om en tråd i vårt populära CRX i Fokus,och om att det är märkligt hur en del reagerar på en rent allmänt ställd fråga.ObestämdDet kommer fler frågor av den typen, så jag får nog köpa en hjälm och öronproppar och sätta svarta lappar för ögonen.Men: vad gör man inte för lite fart och bra tittarsiffror?

Allt annat är också bra,kattungarna växer och blir bara vackrare,min bästa vän har kommit hem från sin semester och mina planer för importer verkar gå i lås.

Ha det gott!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

TereseE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara bjuda på en bild på våran cornish Tristan & jättebebisen Freja. -Puss på dig kompis!

Eine
0

oj så liten Mackan ser ut!!!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MartinaH
0

Goddag!

Har snöat här på förmiddagen *suck* och igår var det strålande sol och riktigt skönt vårväder. Men det är ju så det är den här årstiden. 

Ska plugga idag är det tänkt, inför slutredovisning till veckan. Får väl hjälp av katterna också. Mysak är iaf äntligen helt frisk och äter som han ska igenGlad.

#0 Så söta!

#6 Åh så häftig Freja är! Tristan ser så liten ut i jämförelse! 

Ha en bra söndag!

AutumnWicca
0

Hej hej!

Vaknade imorse och såg till min bertörtning att det snöade! Precis som #8 sa så hade vi stråland sol och 7 + igår.. och nu snö :/

Idag ska jag plugga, imorgon är det redovisning och har lite små saker att fixa klart, men sedan har jag en hel vecka ledigt… så skönt!

Super söta vaplisar #0

#6 Freja är cool, bra bild på henne och kissen

#8 Skönt att höra att Mysak är som vanligt igen, hoppas studeierna flyter på bra!

Kramar från Linköping

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

RacerDonnans
0

Hej hopp!
Igårkväll tog Natali emot Evitas pris på SVERAKs årsmöte, det blev för hektiskt för mig att åka ner själv insåg jag till sist. Det fungerade bra att hon gjorde det eftersom jag imorgonbitti åker upp till Umeå för att studera hela veckan. Då får jag både pussa nakenfisar och hämta hem Evitas pris som årets avelshona.

#0 Så de växt sedan sist. De är så fina.
#6 Härlig bild. Ingen liten bebbe det där inte.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

EvaG
0

#10 Grattis!

Själv ska jag i väg och arbeta nu. Ha en bra natt allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus