Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 557 ggr
AlexH
0

Godmorgon Lördag!

Idag är det dags att packa bilen full med hundar och barn och ta med svärföräldrarna till Vallentuna för att titta på valparna! De är nu 4,5 veckor och väldigt busiga.. Vi tyckte det var dags att låta barnen träffa valparna och se dem alla innan de om ett par veckor får flytta till egna hem.

Hoppas ni har en lika trevlig lördag som vi!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

God morgon! I dag kommer kattungespekulanter.Och jag som är mör efter nattens härjningarOskyldig.Sveriges första German Rexkull kom till världen i går kväll och jag fick äran att sova (?)tillsammans med demGlad .Måste försöka röja så folk kommer fram här…Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

Här skiner solen och jag har fått en sovmorgon Glad, vi har varit utan både hemtelefon och dator några dagar nu … fick tillbaka nätet igår eftermiddag (telefonen under förmidagen igår) och vid 3-tiden igår så försvann telefonen igen, men har iaf nätet kvar denna gång… men för hur länge?

Hoppas alla får en bra dag!!

MonicaLagerquist
0

Grattis Eine till GRX kullen.

Stolt ägare till tre La permer

Avots
0

#1 Grattis!

Här i Stockholm skiner solen och fåglarna kvittrar, hur kallt/varmt det är har jag ingen aning om mendet ser skönt ut. I dag skall jag träffa ett gäng kompisar som jag brukaade åka till Island och  fara fram på vilda ridturer med, i mitt "förra liv"! Det skall bli kul. Men först nu på förmiddagen skall mina katter få träffa Axel 2 år, det skall bli spännandeatt se och höra vad de tycker om varandraGlad. Detvar några år sedan Tindra umgicks med någon så liten men då formligen älskade hon alla små barn.

Ha en härlig lördag!

Eine
0

#2 #4 #5 Tack! Det är ju den första i Sverige, och det känns lite roligt.

AutumnWicca
0

#1 Grattis gratti!

Här skiner solen och jag sitte och väntar på melodikrysset som börjar 10.03 :D Det är min favorit sysselsättning på lördagsmorgonen. Annars blir det nog bara att knåpa omkring här hemma.

Ha en fin lördag!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Gittan
0

#1 Grattis till den historiska kullen!

Här är en mysig vårdag och vi ska åka in till stan för att handla. Sedan ska vi slåss om vad vi ska se på TVn. Jag vill se bandyfinalen, gubben och sonen vill se hockeyns semifinaler.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

aggeelin
0

Godmorgon! En hel helg  som jag ska göra lite vad som helst… känns alltid så skönt att känna så en lördag fm. Ska tvätta lakan bla när vi kom hem från fjällen fanns här en hel hög m tvätt efter kattvakten, hmmm.

Katterna är iaf jätteglada att ha oss hemma, det har de visat hela veckan, det är verkligen roligt att de gör det!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Eine
0

#7-8 Tack ska ni ha..Glad

Gittan
0

Tänk vilken makt man har. Lite hot om ingen matlagning så kommer det hit en TV till!Glad

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

TereseE
0

#1 Grattis kattmamma Eine och tack så jättemycket för besöket idag!

Det var så trevligt att leka papparazzi hos dig. Jag är helt kär i Leif GW Persson -vilken underbar hunk!

Har fixat och gallrat bland alla bilderna nu, kommer mail till dig strax…

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag är lite mosig idag med all rätt. Det blev sent igår. Kom i säng klockan 7 för att sova två timmar och sen städa hela förmiddagen Skrattande

I kväll ska jag och katterna chilla vit TVn!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Pus-
0

#1 Gratulerer med historisk kull, håper vi kan få se noen bilder etterhvert!

Idag har jeg jobbet, og nå skal jeg redigere bilder.

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

AlexH
0

Grattis tilln GRX kullen! vad spännande Eine! Hur stor blev kullen ? hur många GRX hur många hybrider?  Foton Tack! Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oh jag tackar!Glad Jag är mycket glad över de små liven.Det är tre killar.Två är German Rex och en är hybrid.Jag lägger in en bild

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och bara pojkarna

Ann-margret
0

Å vad söta , en fråga av en nybörjare blir dom lockiga i pälsen ,och stora öron ?

Eine
0

#18 De två främsta är lockiga och var det när de föddes,och öronen hoppas jag blir inte alltför stora.De ska inte vara det på en German Rex. Den kille som är överst i bild är en rakpälsad hybrid,jag kallar honom Luddkolt..gullig liten en..

Pus-
0

Åh, så søte! Virkelig en spennende rase Kyss

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

Eine
0

#20Det är bara att säga till om du vill börja med rasen! Det vore dejli att ha någon mer med sig!

Leffe
1

Nu säger jag god natt. Ska försöka vara alert i morgon då vi har årsmöte i kattklubben

Sov gott

Eine
0

God natt Leffe(fast nu sover du nog redan med Pysen under täcket..)