Busungarna är 6 veckor!
Tiden går fort, som jag brukar säga! Pratchettkullen är 6 veckor lite drygt, och alla växer så det knakar!
Det är inte lätt att fota i den här åldern!
Först ut är Anton som eventuellt kommer att flytta till en fodervärd (jag funderar fortfarande…)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Lilla Anna som får stanna 
Hon satt i solen och brydde sig inte om att det blev motljus när jag fotade!
www.mytwiggs.com
Vackra Sanny! Jag har fortfarande inte hittat ett hem som jag tycker passar henne så Sanny är fortfarande till salu! Jag hade besök av spekulanter men det känndes inte rätt… Så kan det vara.
www.mytwiggs.com

Åhhh
Lille Ballan som alla älskar! Han ska flytta till Uddevalla.
www.mytwiggs.com
Anna vill visa den fina matbaren som mer och mer får ersätta mammas godiskiosk.
www.mytwiggs.com

#5 Fniss, vilken fin!
Söt Anna också!
Ballan ÄLSKAR Mojjan! Det verkar som att han gillar henne mer än han gillar mamma. Mojjan är en duktig barnvakt och det är kul att se hur lille rallis kommer rusande när Mojjan tittar förbi i kattungarnas rum.
www.mytwiggs.com

Vilka sötnosar!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
Vi tar en till på tjejen som vill hitta en ny familj! 
www.mytwiggs.com
Alla är jättefina, men nu ligger Sanny i topp -vilken tjej!

Dom är ju helt underbara hela högen!
Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

#7 Vilken fin bild!
Jättefina. Vilken bra matbar

Vilken fin matbar!
Sanny har en underbar teckning tycker jag! Söt tjej!
Väldigt söta!!
Vilka läckerbitar men jag tror att Sanny är något alldeles extra 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Sanny är så lik sin mamma! 
www.mytwiggs.com

Sanny har vært min favoritt hele tiden, hun blir bare vakrere og vakrere. Synd vi ikke skal ha en katt til nå! Er jo ingen hemlighet at jeg liker sort/hvite, og Sanny har virkelig et utrolig søtt hode.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
# 19 Ja, det är synd att ni inte ska ha en liten Sanny! Hon hade säkert gillat att busa med era grabbar! 
www.mytwiggs.com

Oj så stora de blivit! Vilka godingar de är alla fyra!!! 
Anton har tagit mitt hjärta med storm. Helt klart min favvo.
Matbaren var supersöt, måste vara perfekt när man har stora som inte behöver bli större!
# 21 Absolut! Mina stora kan gott få bli större, men inte på kattungarnas mat.. Kisi är lite knäpp, för hon verkar inte vilja att kattungarna ska äta från matbaren.. Hon säger "gå till kiosken och ta något gottis istället!" Jag jag och kattungarna tycker att det är lämpligt att börja knapra riktigt käk nu, och det gör alla!
Jag har aldrig handgripligen matat dehär kattungarna, utan de började äta vid 4 veckor alla på en gång, och i samband med det började de använda kattlåda utan minsta snedsteg! Jag är så stolt över dem!
www.mytwiggs.com

Anton!
Han ser riktigt vild ut, allt står på ända. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hej! såg Iris sysster skymta förbi i bild kavalkaden, och tänkte" FAN" jag valde fel katt trots allt.

Såg i något inlägg att du fyllt år Grattis i efterskott till dej å Myra, såg att du fått en målning, är hela släkten Dessjack konstnärliga? Tänk om man själv fått sånna talanger, det hade varit kul.
kan du inte sätta ut målningen jag är så nyfiken!!!
Kullen ser ut att växa å frodas, tänker du ställa ngn kull?
Stor kram från Qurramoyaz
Mojjan är en UNDERBART VACKER katt! Hon är också min ögonsten! Hon har precis allt jag vill att en cornish ska ha, plus lite till ;)
Här är en bild till till dig, Kicki!
www.mytwiggs.com
Och angående tavlan.. Min lilla farmor målar för att roa sig på dagarna. Hon är ensam och kladdar lite. Det blev en fin tavla tycker jag, och framför allt har den ett affektionsvärde för mig. Det är ju farmor som målat min absolut underbaraste vän Mojjbojj!
Här är däremot en länk till min konst. Hela tjocka släkten är musiker eller yrkeskonstnärer, så nog har man att känna sig sämre 
www.mytwiggs.com
TACK!! Hon är i mitt tycke så snygg…att hon nog är bäst i kullen förstår du säkert!! Jag är avundsjuk på dej
Hoppas jag får till något som jag kan spara…
Nåja, Iris är en hjärtekatt ( dvs , jag är inte säker på att hon duger…har inte bestämt mig än…är sen på sånt!),så jag vet inte om det blir någon avel för henne.
Tavlan har ju fångat hennes utstrålning ,inte dåligt för att bara kludda!!
Ska kolla in din länk
Kramar Kicki QurraMoyaz
# 27 Iris är också fin! Ta inte några förhastade beslut! Jag blev tvungen att kastrera Mojjan och du vet ju varför.
Hoppas att Mojan kan få några fina halvsyskon med Marie som mamma, för hon är inte kastrerad va? Marie är en jättefin kisse!
www.mytwiggs.com
#0 Goding!
Jag vill ha BÅDE en kattunge o en av de underbara keramik katterna!!! MEN hur gör man för att inte katten ska välta ner konsten??? Här flyger o far allt efter hyllorna…
Ska skicka din länk till min väninna - hon är oxå skulptris fast en hundbiten sådan - jag har försökt prata in henne på cornish för rasen hon har är bedlington terrier o dom påminner onekligen om varann. Men cornishen är ständigt snygg i frisyren…;)
# 30 Du är så välkommen! Sanny letar fortfrande efter sitt nya hem!
Mina katter river inte ner saker från hyllor.. De är jätteduktiga på att kryssa mellan föremålen och peppar peppar her inget gått i golvet, däremot får man rädda sådant som är extra känsligt.
Ja, bedlington terrier har en lite styrigare frilla, men jag skulle gärna se en bedlingsonskulptur!
www.mytwiggs.com