God morgon 2009-03-20
Oj, var jag först idag!
Idag är det fredag och igår fick jag ta bort mitt bandage och mina stygn. Guu så skönt! Alltid bra att slippa vara en enarmad bandit!

Det ser ut som att det kommer att bli härligt vårväder i Uppsala idag och jag ska ta och bege mig ut på en promis!
Ha en fin dag idag!
God morgon på er!
Idag sticker vi ut till Björklinge på kaninjakt! Så otroligt tomt efter våran underbara mysfrasse som fick lämna oss i förtid.
Nu satsar vi ännu större, störst -belgisk jätte!
Tror våran Tristan kommer bli glad för en ny kaninkompis också.
Ha en mysig fredag alla cornishfolk!

God förmiddag på Er alla!
Ha en riktigt härlig helg! Efter utställning med katt förra helgen så är det marsvinens tur denna helg. Så, det är att packa handdukar, plattor och marsvinen och bege oss till Kallhäll i morgon bitti!

Här hos mig i Linköping ska det sys kuddar och skrivas reflektioner för att på måndag kunna redovisa och få kursen avslutat.
Än har solen inte letat sig fram mellan molnen men det skulle bl bättre imorgon *hoppas*
Ha en superfin fredag!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Hallåj.
Jag åker nu till Borås, flyget lyfter om 1 timme och 20 minuter.
Så jag kommer inte vara här underhelgen.
Hoppas ni får en bra helg.
Natta
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God förmiddag.
Vi verkar vara ett resande och aktivt folk här! Inte jag då, jag ska bara städa och rensa hemme.Nyttigt är det iaf
Lycka till med det ni företar er och sköt om er ordentligt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Goddag!
Nu bär det av till SVERAKs årsmöte för min del, håll ställningarna här medan jag är borta! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Nu har solen kommit fram här också :)
#7 Vilken vacker kanin! Öronen är så snygga.
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
Oj så där stora öron har inte mina rexar
…söööööt!
#8-9 Tack! Hon är bara 3 månader och väger ungeffär 3 kg, kommer väga som minst 7 kg som vuxen, men finns exemplar på upp mot 10-12 kg… Tristan är jättenyfiken, men hon får acklimatisera sig lite innan han får hälsa på henne. Tror han blir glad över ny kaninkompis!
#10 Oj tänk om han åker på en redig spark om hon blir förb----d?
Det gäller att han uppför sig!
#11 Tror det kommer gå bra, har alltid uppsikt och kaninen vi hade innan vägde ca 7 kg och var snäll som en mus. Större kaniner är ofta mycket lugnare och trevligare än små faktiskt…
#12 precis som med hundar då.Riktigt stora hundar är nästan utan undantag väldigt snälla och goa.Små också givetvis, men de behöver mycket konsekvent uppfostran trots sin litenhet ,för att få gott självförtroende och vara nöjda.Fast det vet ju du redan

God eftermiddag!
I dag har jag fart runt i huvudstaden, men nu är jag hemma hos brorsan och katterna igen, skönt! Cello som är söder om stan på parning får bara goda omdömen. Han har tagit både tvåbeningarna och fyrbeningen med storm
får se om en sådär 9-10 veckor om det ger något resultat.
REsten av dagen skall ägnas åt vila och kattgos!