Linköping 23-24 maj
Jag undrar om det är någon som funderar på att åka på utställningen i Linköping.
Jag hade tänkt att gå som besökare och skulle väldigt gärna vilja träffa lite cornish-folk :)
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Jag har anmält två av mina CRX-fröknar, Tosca och Syster Yster, till söndagen. Min mor kommer med balinesen Eskil och veteranen Morra, en blåtabby siames.

Jag har inte anmält men jag vet att en av mina avkommor är anmäld, IC S*Duxford's Al Capone, en röd hane.

S*Jazz-Annas Georgy Porgy och S*Jazz-Annas Charleston är anmälda båda dagarna.

Vad kul att det kommer lite :) Vet inte vilken dag jag ska gå än får se när det är mest cornishar där ;)
Jag kommer på lördagen med Kisi och Anna 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag kommer inte att ställa ut någon katt men jag kommer nog som besökare iaf.
#4 Vi kan väl göra sällskap då?

Det kan vi väldigt gärna göra! Jag har en vän till som vill gå vi kan gå alla tre :)

#7 Trevligt

Blir super att ha med någon som kan mer om utställning än mig :) Linnéa som ska följa med är hundägare och ställer ut sin vovve ibland men gillar katter med, hon är nyfiken på sphynx :)
Har anmält Tapini till söndagen

Jag har anmält Batty Batty Night (n 03) båda dagar

Jag funderar på att åka ner bara för skojs skull, har inget att ställa än, om jag inte kan övertala C att komma med Neffi/Doris. Ska göra en liten övertalningsoffensiv tror jag. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Vore ju kul om du kom så man kan få träffa dig :)

#13 Detsamma! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Ska bli kul att träffa allt cornish-folk :) men speciellt er med uppfödning eftersom jag är ute efte katter till hösten :P
# 12 Det är klart! Lördagen!!!!!!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Nej ,det blir inget för mig.Har eg inget som jag vill ställa ut,bara en kattunge,och jag åker inte så långt för det.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora