Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 421 ggr
danino
0

någon som provat

aquacat?

AnneAlva
0

Har inte provat, vad är det för något?

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

Jag blev också nyfiken. Berätta vad det är… Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AutumnWicca
0

Är det kattlådan AquaCat du menar?

http://www.aquacat.se/

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

AnneAlva
0

#3 Får inte länker att fungera som jag tror den är tänkt att fungera. Jag kommer till sidan men det finns ingenstans att klicka vidare på som det hänvisas i texten…?

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Clee
0

Nej, och det beror på att alla recensioner jag läst av den har varit nedslående. Bland annat ska slangen läcka och många katter ogilla stenarna.

RacerDonnans
0

#6 Jag har provat den men det är många år sedan nu. Min då varande hankatt gick alltid på den och kissade och på en "vanlig" och bajsade vilket var toppen. Den ena honan gjorde lika, men övriga ratade den. När hanen dog och honan flyttade till mina föräldrar för att få lugn och ro sista åren i livet så ställde jag den åt sidan. Har flera gånger funderat på att ta fram den igen och prova på nytt. Kanske de jag har nu gillar den (förutom min nuvarande gamling som ratade den fullständigt då).

Jag hade inget problem med läckande slang eller så. Det funkade jättebra så länge jag hade katter som gillade den.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

danino
0

för mig funkar den jätte bra!Dom började gå på den direkt,både kattungar och den vuxna.

Ingen läckande slang,och lätt att rengöra.Tog små genomskinliga dekrotions stenar.

HAde aldrig sett en sån låda förut, fick den i present.

danino
0

det är en låda med små hål i som kisset rinner ner i till en annan undre våning,som gör att det kapslar in lukten + att det blir fräschare när kisset försvinner.

MyTwiggs
0

blir inte kisset stående i lådan under? Luktar det inte då?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com