Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 269 ggr
Dolleminas
2009-03-18 07:49
0

Gomorron 18/3!!

Sitter och njuter lite av lugnet innan det är dags att väcka barnen…. Ska sen iväg mot stan och få katterna omvaccinerade + att jag ska byta ut en legodublett som sonen fick i Lördags när han fyllde år…

Sen i eftermiddag /kväll är det än en gång dags att jobba…. Imorgon LEDIG!!! så det jag inte hinner idag får bli i morgon…

Ha en bra dag alla!!!

Rexjen
2009-03-18 08:41
0

Solen skiner i Uppsala!Skrattande Sitter med morgonkaffet och ska strax bege mig.

Ha en bra dag allihopa!Glad

[Johanna84]
2009-03-18 09:15
0

Här i Hudiksvall är det blå himmel och strålande sol. Jag ska dock lägga mig och sova efter 10 timmars nattjobb… Obestämd

Sen bär det av till Idre och några dagar med skidåkning… Superhärligt ska det bli, så nu håller jag tummarna att det blir fint väder!!

Ha en härlig dag allihopa… Skrattande

AutumnWicca
2009-03-18 10:14
0

I Linköping ska solen inte titta fram förrens runt lunch… men jag håller mina tummar och väntar.

Idag ska jag bara plugga hela dagen och vara duktig

Ha en fin dag!

/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

AnneAlva
2009-03-18 10:16
0

Godmorgon!

Sitter som bäst och försöker balasera frukost plus hysteriskt gosig katt. Hon gör ett rätt eneverande sorgset bräkande läte när jag inte ägnar min 100%-iga uppmärskamhet åt henne hela tiden. Prova att försöka äta gröt, skriva på iFokus plus gosa Thera på morgonen, det är iaf ofta mer än vad jag mäktar av. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Avots
2009-03-18 10:17
0

Godmorgon!

Här är det strålande sol! I dag skall jag ner till Stockholm för bland annat leverans av Cello till en enligt ägaren MYCKET ivrigt väntande hona. Jag tror Cello är lite ivrig han också, han har sjungit för mig i morse då solen gick upp, och det gör den tidigt nuObestämd

Kan meddela de som läste om mina av katterna nedblötta skor i går, att de nu torkatGlad jag slipper åka till huvudstaden i gummistövlar.

Ha en bra dag!

MyTwiggs
2009-03-18 10:21
0

Idag ska städningen få fortsätta! Jag vet, jag är pedant Flört Det kan alltid bli lite renare! Tungan ute

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AlexH
2009-03-18 11:40
0

Strålande sol i Kista på jobbet- Härligt!

Full fart med katter och hundar, nu är Enyas valpar 4 veckor gamla och fulla av bus.. ska dit i helgen med barnen och se på de små liven :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se